Mitä te teette huomenna?

Menen Tyksiin tytön kanssa, sydäntutkimuksiin.
Sen jälkeen vien tytön keskustaan Heselle ja tarroja ostamaan, jos tutkimuksissa ei paljastu mitään hälyyttävää. Jos paljastuu, tulen kotiin parkumaan silmät päästäni.

Hoidan vauvaa, vien vauvan ulos vaunuajelulle, illalla vien keskimmäisen rumputunneille ja haen esikoisen bänditreeneistä. Laitan ruokaa varmaankin, siivoan hiukan, hoidan vauvaa, yritän kuntouttaa selkää jumppapallolla...

Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Sen jälkeen vien tytön keskustaan Heselle ja tarroja ostamaan, jos tutkimuksissa ei paljastu mitään hälyyttävää. Jos paljastuu, tulen kotiin parkumaan silmät päästäni.
:hug:
käykee enivei alkuperäsen suunnitelman mukkaan eka kaupungilla jos eivät het toista osastole ota.. voimia :|

:( :hug: varama kaikki on hyvin jos lapsi voi hyvin??Meilläkin on sydäntutkimus 1-2kk päästä ,täänän saimme tietä että sydämessä on sivuäänet :( hei mä laitan sulle yv varma huomenna syntäristä,mä en saanut vielä monet kinni ja muut eivät vielä tietä tulevatko he :/ huomenna soitan taas kaikille

tämä on helppo. herätys kuudelta puol kasiksi lapsi tarhaan kasiksi töihin neljältä hakemaan lapsi tarhasta, kauppaan, kotiin tekee ruokaa, leikitään jotain, sohvalle makaan ja lopuks noin puol kymppi nukkumaan

hitto mulla tylsä elämä.

Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBell:
:( :hug: varama kaikki on hyvin jos lapsi voi hyvin??Meilläkin on sydäntutkimus 1-2kk päästä ,täänän saimme tietä että sydämessä on sivuäänet :( hei mä laitan sulle yv varma huomenna syntäristä,mä en saanut vielä monet kinni ja muut eivät vielä tietä tulevatko he :/ huomenna soitan taas kaikille
Niin mäkin ajattelen, että jos lapsi voi hyvin, ei mikään voi olla pahasti vialla =)
Me tullaan mielellämme synttäreille :)

yolanda
aamulla viiän poika eskariin,pääsee lapset pyörällä,onnessaan ovat.. =) sitte mennään päivällä tutulle viemään yks lomake sit iltapäivällä haetaan poika koulusta,sitte ruoka tekeen,sitte käyn kattoon,vieläkö täällä vois hiihtää ja teen kunnon lenkin.tiiä vaikka se ois viimenen hiihtolenkki tälletalvelle.

Yhteistyössä