Mitä te söitte silloin..(raskauspahoinvoinnista)

  • Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti
help
..kun koko päivän on paha olo, heti kun mahaan tulee hiukan tilaa, alkaa kuvottaa. Tässä vaiheessa varmaan helposti lihoo, jos ei tiedä mitä kannattaisi syödä. Siis antakaa neuvoja ja vinkkejä! :)
 
vieras
Paahtoleipää, josta oli "kuoret" leikattu pois. Ja päällä vain ohut kerros margariinia. Ah, ne olivat todella mielenkiintoisia aikoja... Jaksamista, kyllä ne ajat nopeasti unohtuvat sitten kun saat käärön syliisi!
 
sini
Mä söin tomaatteja, muut ei menny alas. Jossain vaiheessa tuli mukaan juotavajogurtti. Eli näillä kahdella elin monta viikkoa. Nyt jo helpottanut ja voi syödä melkein mitä vaa.
Nyt rv 17 ja 3 kg on lähteny painosta.
 
hmm
mä en pystyny syömään muuta kuin omenoita. Vihreitä omenoita. En edes oikein tykkää niistä näin normaalisti. Siitäpä viimeksi tiesinkin että taidan olla raskaana kun aloin suunnattomasti himoita vihreitä omenoita jo ennenkuin huomasin että menkat on myöhässä.
 
tt
Ihan mitä ikinä vain pystyi syömään, ulos tuli kuitenkin jossain vaiheessa, niin ettei tarvinut pelätä lihomista. Hedelmiä ja jogurttia meni todella paljon, töissä söin hedelmäpilttejä. Karjalanpiirakat oli hyviä aamuisin kun piti saada nopeasti jotain lämmintä jotta olo helpottuisi.
 
Mulle maistui vain tukevat ja oikein rasvaiset jutut.
Ajatus vihreästä salaatinlehdestä oksetti vaan pahemmin, enkä saanut salaatteja alas. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja torture:
Mulle maistui vain tukevat ja oikein rasvaiset jutut.
Ajatus vihreästä salaatinlehdestä oksetti vaan pahemmin, enkä saanut salaatteja alas. :eek:
Sama homma.. v*tti kun aina suositeltiin kokeilmaan "tuoreita hedelmiä" pelkkä aplarin näkeminenkin alkoi närästää.
 
Täällä kärsitään siitä myös ja muutama kilo tullutkin. ei voi mitään kiloille, mut pakko syödä koko ajan, että kestää. Mä siis syön jugurttia ja jugurttia ja jugurttia. Näkkäri on leivistä parasta + teetä, siitä tulee hetkeksi jopa hyvä olo.
 
S
Mehukeittoja vedin minäkin, välillä ei mikään muu oikein alas mennytkään. Parempina päivinä myös jugurttia, mandariinia, näkkileipää, piimää ja pelkkää keitettyä makaroonia.

Mitään rasvaista en pystynyt syömään, pelkkä rasvan hajukin sai laattaamaan...
 

Yhteistyössä