Mitä te ajattelette juuri nyt?

Non compos mentis
Jos 1,5 tunnin päästä yhä sataa, miten pääsen bussipysäkille kastumatta ilman sateenvarjoa? Miten estän mahdolliset uudet flirttiyritykset mieheltä, joka kyseli ummet ja lammet minulta aamulla bussipysäkillä ennen töihin lähtemistä? (Vaihdanko vain aikaa, jolloin saavun bussipysäkille?) Milloin yliopiston pääsykoetulokset oikein tulevat? Joko Paulo Coelho on valinnut eilisen käännöskilpailun voittajan (latinasta englanniksi)?

Päässäni surraa ajatuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Ruokaa :snotty: unta :snotty: pahvilaatikoita :snotty: pyykkitupaa :snotty: maalia :snotty: wanhaa tapettia :snotty: sotkua :snotty: arkea :snotty: rytmiä :snotty:
Onko sulla joku remontti menossa vai muutitko sä justiinsa?
Ihan pihalla palstan asioista.. :D
Sekä että, rempataan uutta kotia ja muutetaan heti kun se on valmis. :D

kyssä Non composille
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Jos 1,5 tunnin päästä yhä sataa, miten pääsen bussipysäkille kastumatta ilman sateenvarjoa? Miten estän mahdolliset uudet flirttiyritykset mieheltä, joka kyseli ummet ja lammet minulta aamulla bussipysäkillä ennen töihin lähtemistä? (Vaihdanko vain aikaa, jolloin saavun bussipysäkille?) Milloin yliopiston pääsykoetulokset oikein tulevat? Joko Paulo Coelho on valinnut eilisen käännöskilpailun voittajan (latinasta englanniksi)?

Mihin sä hait? Mulle tuli tulokset jo viikko sitten.

Non compos mentis
Alkuperäinen kirjoittaja kyssä Non composille:
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:

Mihin sä hait? Mulle tuli tulokset jo viikko sitten.
Valtiotieteellinen, Hki. Yliopistohaku.fi:n mukaan prosessi vielä kesken, kirjettä tms., en ole saanut. 21. heinäkuuta mennessä sanoivat tulosten tulevan.

vieras
Että onko se mun maha tosiaan kasvanut yhden viikonlopun aikana ihan huomattavasti.. Kun useat työkaverit ovat tänään jo maininneet, että onpa sun vauvamasu jo iso! Mutta paljon kivempi näin päin kuin että näyttäisin vain lihoneelta.

Et
mitä mun piti mennä syömään fetasalaattia (vähälaktoosista) ja nyt maha möyrii ja kohta haistaan :-/ Oon siis laktoositon täysin ja että taas pitikin mennä töpeksiin.

v
Sitä, kuinka hirveästi voi ihmistä väsyttää ja antasko meidän pikku-apina mun nukahtaa hetkeksi sohvalle ruuan jälkeen, jos sais kattomaan jotain dvd:tä. Ja sitä, että syntyis tämä tulokas jo, ei jaksa enää...

IhanaValo
Mietin että mitähä hittoa sitä taikois miehelle (ja tietty lapsillekin) päiväruuaks....kun ei millään jaksais mitään :ashamed:
Sit kans mietin tuota fb-juttua, jos sinne liittyis, kun siellähä on "kaikki"=) niin ei sieltä viittis ketään ees kaveriksi pyytää, kun tuskin miun irl-kaverit(ne pari hassua mitä on) on siellä kirjoilla..eikä muita kavereita oikeen oo. :/

Yhteistyössä