Mitä te ajatelette imettävästä äidistä joka värjä hiuksia,eikä ajattelee niistä haitoista?

  • Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti
ööö! En mitään, paitsi jos on kauheen kuiva pehko niin tekis mieli sanoo että pitää tauko siinä värjäämisessä ettei hiukset vallan tipu päästä

kemikaaleja meidän elimistöön tulee joka puolelta niiltä ei voi välttyä ja en oo toistaiseksi kuullut että hiusten värjäys vaikuttaisi äidinmaidon laatuun...
 
ilkkuja
voi herramunjee... juu tottakai ne äidit on huonoja ihmisiä jotka värjää hiuksiaan... NOT!!!! ihan ilman muuta... sitäkö sinä nyt haluaisit tällä aloituksella ilmoittaa....
 
mmmm
äiti laittaa itseään että ei juurikasvu näy ja on vähän asiallisemman näköinen=ei saa tehdä.

äiti ei laita itseään=näin ei saa tehdä.

vittu mitä nykyään enään edes saa tehdä että joku ei siinä ole vieressä kitisemässä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:
Miltähän mäkin olisin näyttänyt jos en olisi 11kk aikana kertaakaan värjännyt hiuksiani :D
Taidan olla kyllä TOOOOOSI pinnallinen tai ymmärtämätön, kun 3 tai 4 kertaa niin tein.. paha minä :kieh:

No älä nyt hermostu, mielipiteitähän tässä kysyttiin! :D
Mä näytän ainakin edelleen hyvältä, vaikken olekaan hiuksia nyt värjännyt raskautuneena yli puoleen vuoteen... ;)
 
lol
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Mä en oo ikinä näitä lähes jokapäiväisiä hiustenvärjäys- hapatuksia kommentoinut, mutta nyt kommentoin:

ANTAKAA JO OLLA!!! |O :headwall:

sama täällä.mutta nyt kommentoin myös,olen värjännyt kokoajan kerran kuussa hiukseni niin raskauden kun imetyksen ajan..että terppa.värjään vaikka perskarvat jos siltä tuntuu.ap,älä hengitä,vaarallisia pakokaasuja on kokoajan ilmassa,häkää,tupakan savua jnejnejne.. :D
 
idiootit
voi tyhmät.montako kertaa täällä on ollut linkkejä sivuille joissa lääkärit,kätilöt ym sanovat että siitä ei ole haittaa!!!!ei imetyksen aikana eikä raskaana ollessa.antakaa olla jo!!!
 
vieras II
Tässä olisi viimeiset viisi vuotta pitänyt viettää maantienvärisillä hiuksilla jos ei imetys- eikä raskausaikana saisi ollenkaan hiuksia värjätä. Samalla pitäisi tietysti haista hieltä, koska dödöjen alumiini on vaaraksi. Enkä voisi käydä saunomassa ulkosaunassamme ollenkaan, koska puukiukaasta tuprahtaa aina savua hiukan sisälle kun puuta lisää. Varmasti siinäkin on ties mitä karsinogeenejä. Ja ruuhka-aikaan pitää pysyä kotona, autojen pakokaasut ovet myrkyllisiä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras II:
Tässä olisi viimeiset viisi vuotta pitänyt viettää maantienvärisillä hiuksilla jos ei imetys- eikä raskausaikana saisi ollenkaan hiuksia värjätä. Samalla pitäisi tietysti haista hieltä, koska dödöjen alumiini on vaaraksi. Enkä voisi käydä saunomassa ulkosaunassamme ollenkaan, koska puukiukaasta tuprahtaa aina savua hiukan sisälle kun puuta lisää. Varmasti siinäkin on ties mitä karsinogeenejä. Ja ruuhka-aikaan pitää pysyä kotona, autojen pakokaasut ovet myrkyllisiä.
Puhumattakaan siitä, että ei saa syödä eikä juodakaan juuri mitään :/
 

Yhteistyössä