Alkuperäinen kirjoittaja Yön Musta Ninjapinja:Miltähän mäkin olisin näyttänyt jos en olisi 11kk aikana kertaakaan värjännyt hiuksiani
Taidan olla kyllä TOOOOOSI pinnallinen tai ymmärtämätön, kun 3 tai 4 kertaa niin tein.. paha minä :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Mä en oo ikinä näitä lähes jokapäiväisiä hiustenvärjäys- hapatuksia kommentoinut, mutta nyt kommentoin:
ANTAKAA JO OLLA!!! |O :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:No en mä nyt mitään sanoisi, mutta kyllä mulla omat mielipiteeni on tällisestä äiti-ihmisestä...
Joko ymmärtämätön tai pinnallinen...
Oletko tosissasi?Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:No en mä nyt mitään sanoisi, mutta kyllä mulla omat mielipiteeni on tällisestä äiti-ihmisestä...
Joko ymmärtämätön tai pinnallinen...
Puhumattakaan siitä, että ei saa syödä eikä juodakaan juuri mitään :/Alkuperäinen kirjoittaja vieras II:Tässä olisi viimeiset viisi vuotta pitänyt viettää maantienvärisillä hiuksilla jos ei imetys- eikä raskausaikana saisi ollenkaan hiuksia värjätä. Samalla pitäisi tietysti haista hieltä, koska dödöjen alumiini on vaaraksi. Enkä voisi käydä saunomassa ulkosaunassamme ollenkaan, koska puukiukaasta tuprahtaa aina savua hiukan sisälle kun puuta lisää. Varmasti siinäkin on ties mitä karsinogeenejä. Ja ruuhka-aikaan pitää pysyä kotona, autojen pakokaasut ovet myrkyllisiä.