saunalahti
Saunalahdella pystyy siirtämään tekstareita ja ehkä siirrossa on jotain vikaa... ei välity lopulliseen numeroon.
okei.Alkuperäinen kirjoittaja saunalahti:Saunalahdella pystyy siirtämään tekstareita ja ehkä siirrossa on jotain vikaa... ei välity lopulliseen numeroon.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:voi olla vanhempi puhelin toisella jossa viestimuisti täynnä...
Mikä siinä oli ongelmana?Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:ei ollu tästäkään kyse, asia selkis
Mulla on nyt käytössä tollanen vanha Nokian puh, johon ei mahdu montaa viestiä, mutta vaikka poistan niitä päivittäin, mulle ei tuu enää sellaset viestit, jotka on lähetetty sen ollessa täynnä vaikka edellisenä päivänä, ei myöskään samana päivänä lähetetyt...Alkuperäinen kirjoittaja Naamakala:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:voi olla vanhempi puhelin toisella jossa viestimuisti täynnä...
sillon se menee viestikeskukseen, ja jos ois välitystiedot päällä ni tulis et "odottaa"
Mua hei häiritsee....!!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kiltti Nyynä, päästä minut miettimästä ja kerro missä oli vika. Kiitos!