Mitä tarkoittaa siirretty puhelu?

• Viestiketjun aloittaja täh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja a p on tyhmä;23604270:
nyt saa jo kivittää mutta minä idiootti kysyn vielä että mitä se soitonsiirto meinaa?:D
eli joku toinen on valinnut puhelimestaan soiton siirron, sillä siis voidaan ohjata puhelut toiseen numeroon.
kun sitten puhelua tulee niin se siirtyy siihen valittuun numeroon (ja se puhelin sitten ilmoittaa siirretty puhelu)

"vieras"
Mä en ole joka päivä työpaikalla ja kun olen poissa, teen puhelimeeni soitonsiirron. Silloin minun puhelimeeni tulevat puhelut siirtyvät automaattisesti toisen henkilön puhelimeen.

"Pipsa"
Mulle on myös kahtena peräkkäisenä päivänä tullut puhelimeen outoja soittoja joissa ensin lukee että siirretty puhelu ja sitten outo kännykkänumero jota ei löydy tiedustelusta.Todellakaan kenelläkään ei voi olla siirtoa tehtynä mun puhelimeen.Onkohan tämä taas näitä,että jos siihen vastaa,niin puhelinlaskua alkaa raksuttaa ??

[QUOTE="Pipsa";28966213]Mulle on myös kahtena peräkkäisenä päivänä tullut puhelimeen outoja soittoja joissa ensin lukee että siirretty puhelu ja sitten outo kännykkänumero jota ei löydy tiedustelusta.Todellakaan kenelläkään ei voi olla siirtoa tehtynä mun puhelimeen.Onkohan tämä taas näitä,että jos siihen vastaa,niin puhelinlaskua alkaa raksuttaa ??[/QUOTE]
Ööö... miksi ei? Kyllä sinäkin voit asettaa soitonsiirron omasta puhelimestasi vaikka paavin puhelimeen.

"epätietoinen"
Minullekin tuli oudosta numerosta juuri siirretty puhelu. Minun numerooni ei pitäisi kenenkään siirtää, joten epäilys heräsi. En vastannut. Ajattelin, että joku keksinyt rahastumenetelmän - vai?

Yhteistyössä