Mä olen kuullut puhuttavan vapaista suhteista. Avoin on mun mielestä eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikös avoin suhde ole semmonen, että voidaan olla muidenkin kanssa?
Mikä se sit ois sun mielestä?Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Mä olen kuullut puhuttavan vapaista suhteista. Avoin on mun mielestä eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikös avoin suhde ole semmonen, että voidaan olla muidenkin kanssa?
No miten ne sun mielestä sitten eroaa toisistaan?Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Mä olen kuullut puhuttavan vapaista suhteista. Avoin on mun mielestä eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikös avoin suhde ole semmonen, että voidaan olla muidenkin kanssa?
No varmaan sillä tuossa yhteydessä samaa tarkoitetaan, mutta kuulostaa hassulta. Eikö avoimuus ole suhteessa hyvä asia? Voihan se vapauskin tietysti olla, riippuu ihmisistä...Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Mikä se sit ois sun mielestä?Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Mä olen kuullut puhuttavan vapaista suhteista. Avoin on mun mielestä eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikös avoin suhde ole semmonen, että voidaan olla muidenkin kanssa?
Sama asia.Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Mä olen kuullut puhuttavan vapaista suhteista. Avoin on mun mielestä eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikös avoin suhde ole semmonen, että voidaan olla muidenkin kanssa?
No nytpä tiedän tämänkin!Alkuperäinen kirjoittaja mikrokitumoppi:Sama asia.Alkuperäinen kirjoittaja villikisuli:Mä olen kuullut puhuttavan vapaista suhteista. Avoin on mun mielestä eri asia.Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Eikös avoin suhde ole semmonen, että voidaan olla muidenkin kanssa?
Ainakin wikiapedian mukaan