Mitä tarjottavaa kahvipöytään ihan tuntemattomalle ihmiselle?

• Viestiketjun aloittaja mitä
  • Ensimmäinen viesti
Ei munkkeja
Ei ainakaan munkkeja :) Niitä on vaikea syödä siististi ja voi tuntea itsensä noloksi sen takia. Tosin siitä voi tulla hauskojakin hetkiä kun hillot pursuaa suunpielistä :)

"aapee"
Tuota pannariakin mietin mutta sen kanssa en oikein keksinyt mitään suolaista...

Toisaalta limemansikkahyytelökakku ja voileipäkakku tai kolmioleivät vois olla ihan ok, suolaistapiirakkaa mies ehdotti mutta olen jotenkin niihin itse kyllästynyt.

Lohileivät
[QUOTE="aapee";26288829]Vai tarviiko "edustajille" ees tarjota mitään? Tulee meille siis työnsä puolesta.[/QUOTE]

Itse tein aina töissä lohileipiä ruisleivällä. Tekivät aina kauppansa.

No,
[QUOTE="aapee";26288829]Vai tarviiko "edustajille" ees tarjota mitään? Tulee meille siis työnsä puolesta.[/QUOTE]

ei kai tarvii,mutta jos haluaa... mä laittasin jotain helppoa,vaikka esipaist. pasteijoita ja jotain keksejä/pullaa

Loistava
[QUOTE="aapee";26288859]Miksi en heti lohta hoksannut? Tosin piirakan päälle, meillä on aina juhlissa lohipiirakoita :)[/QUOTE]

Lohipiirakka ihan loistava idea. Jos viitseliäisyyttä riittää, vaikka toinekin suolainen piirakka kaveriksi. Piirakka tulee syötyä sitten omaan mahaan jos ei kaikki kerralla mene ja säilyy hyvin vaikka seuraavaan päivään :)

Piirakan kannalla
[QUOTE="vieras";26288896]Leipäjuustoa marjoilla ja prossasuklaata.
Tosin,jos noin pitkältä tulee niin ateria olis tarpeen.[/QUOTE]

Ruokaisa piirakka tai kaksi ajaa saman asian. Kunnon reilut täytteet vaan mukaan ja vaikka itse paistettuja karjalanpiirakoitakin lisänä. Niiden kanssa munavoita tai ihan leikkelautasen josta saa valita mieleisensä päällyset siihen.

"tii-"
Tekisin just jotain piirakkaa, josta on helppo ottaa erikokoisia paloja (jos ottaa kohteliaisuudesta, niin ei tartte paljoa syödä) ja sellasta mikä sitten menee muutenkin ittelle. Voisin kuvitella että jos tuo edustaja kiertää työkseen eri taloissa, niin ei joka paikassa voi syödä sitä juustokakkua. :D

"aapee"
[QUOTE="tii-";26288916]Tekisin just jotain piirakkaa, josta on helppo ottaa erikokoisia paloja (jos ottaa kohteliaisuudesta, niin ei tartte paljoa syödä) ja sellasta mikä sitten menee muutenkin ittelle. Voisin kuvitella että jos tuo edustaja kiertää työkseen eri taloissa, niin ei joka paikassa voi syödä sitä juustokakkua. :D[/QUOTE]

Harvoin varmaan kenenkään kotona käy, yleensä kiertää sairaaloita yms. paikkoja...

sh-äiti
[QUOTE="vieras";26289212]muistathan ottaa huomioon vielä kaikki mahdolliset ruokavaliot ja allergiat, kaikkiin ei tuo lohi uppoa[/QUOTE]

Älä suotta sillä ala päätäsi vaivaamaan. olkoon ottamatta jos ei pysty syömään. Jos rupeet pilkkuja halkomaan nin voihan hän olla vaikka karppaaja joten älä panikoi, käyköön muualla syömässä jos sinulla ei ole sopivaa tarjottavaa.

Yhteistyössä