mitä tarjoaaisit synttäeillä laktoosittomalle vieraalle?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:
:LOL: :LOL: anteeksi, naurattaa vain tuo sanavalinta laktoositon vieras. no, ei kai siihen muuta tartte kuin että tekee kakkupohjan laktoosittomaan maitoon ja käyttää laktoositonta kermaa? ihan samalle maistuu kuin tavallisetkin.
Tuleeko kakkupohjaan maitoa???? Ei mun mielestä ainakaa siihen mitä mä teen. :eek:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:
:LOL: :LOL: anteeksi, naurattaa vain tuo sanavalinta laktoositon vieras. no, ei kai siihen muuta tartte kuin että tekee kakkupohjan laktoosittomaan maitoon ja käyttää laktoositonta kermaa? ihan samalle maistuu kuin tavallisetkin.
Tuleeko kakkupohjaan maitoa???? Ei mun mielestä ainakaa siihen mitä mä teen. :eek:
Minkälaisella ohjeella mahtaa kakkupohjan tehdä,jos kerran siihen maitoa tulee??!! =)

 
laktoositon on helppo ja loppujenlopuksi maidotontakin löytyy kun sunnuntailla on maidoton leivontamargariini. Leivontaohjeita voi soveltaa eli maidon korvata jostakin piirakasta tai hedelmäkakusta mehulla. täytekakun päälle hedelmiä tai marjoja ja liivateliemi ja on myös maidoton kreemi jota joskus teen ihan vaan vaniljan tai sitten kaakaon kanssa.
 
parrakas nainen
Ihan samoja herkkuja tarjoaan laktoosi-intolerantille vieraalle kuin muillekin. Kaikkia maitotuotteita saa nykyään laktoosittomina.

Sitten on vaikeempaa, jos pitää olla maitoallergiselle maidoton.
 
en ole kuullut koskaan että kakkupohjaan laitetaan maitoa :whistle:
Ohje millä minä teen on tämä

munia,vehnäjauhoo,sokeria,leivinjauhe,kaikkia yhtäpaljon paitsi leivinj.2tl
Vuoka voidellaan rasvalla ja laitetaan korppujauhoja rasvan päälle....

Onko mulla joku outo ohje?
 

Yhteistyössä