Peesailen tätä. Tytöllä oli just synttärit ja laktoositonta kermaa laitoin kakkuun. Sitä samaa söi kaikki.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ihan mitä vaan. Nykysin on aikas helppoa ostaa laktoosittomat kermat, maidot ja margariinit.
Tuleeko kakkupohjaan maitoa???? Ei mun mielestä ainakaa siihen mitä mä teen.Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:anteeksi, naurattaa vain tuo sanavalinta laktoositon vieras. no, ei kai siihen muuta tartte kuin että tekee kakkupohjan laktoosittomaan maitoon ja käyttää laktoositonta kermaa? ihan samalle maistuu kuin tavallisetkin.
Minkälaisella ohjeella mahtaa kakkupohjan tehdä,jos kerran siihen maitoa tulee??!! =)Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:Tuleeko kakkupohjaan maitoa???? Ei mun mielestä ainakaa siihen mitä mä teen.Alkuperäinen kirjoittaja werrewrewerw:anteeksi, naurattaa vain tuo sanavalinta laktoositon vieras. no, ei kai siihen muuta tartte kuin että tekee kakkupohjan laktoosittomaan maitoon ja käyttää laktoositonta kermaa? ihan samalle maistuu kuin tavallisetkin.
Alkuperäinen kirjoittaja joSSSu:voit tehdä kuule ihan mitä vaan! mutta muista et kaikki pitää olla laktoosittomia... suklaahan on laktoosillista et esim. suklaakuorrutusta ei voi tehdä ellei se tee siit kaakaosta.