Mitä tapahtui eilen.....

Pikku Kakkosen aamussa, Tuttiritarissa? ( torstaiaamu 21.2) Ei muuten olis niin väliä mutta tyttäreni on jakson katsonut ja hokee nyt joka väliin et:" Voi vittu tota harakkaa!" Juu en kiellä sitä etteikö noita sanoja olis joskus kuullut muttei tota koko lausetta ja kiven kovaan hän väittää et oli Tutturitarissa! Et jos jollain on jotain tietoo niin olis ok, voisin yrittää vielä korjata tilanteen.... :headwall:
 
En ole nyt katsonut ohjelmaa, mutta muistelen, että vahti siinä tornissa sanoo: Voi vitti tota ritaria! Jos en ole oikeassa, korjatkaa! =)

Tytär katsoi sitä kun se tuli edellisen kerran, ja meillä käytiin vähän samanlaista keskustelua, joka sitten kyllä nopsaan unohtui, kun en siihen kiinnittänyt mitään huomiota.
 
No mä olen kans ajatellut et kun siinä käännetään niitä sanoja sillai hassusti ja kun yleensä sanat liittyy jotenkin tutti -sanaan niin se on sit sitä.....pitää vähän aikaa boikotoida ohjelmaa ja yrittää olla huomioimatta tyttären höpinöitä....kiitti vaan vastaajalle! :wave: :flower:
 
Mää en kans tykkää siitä ohjelmasta, harmikseni pojan 4v. ja tytön 2v. yks lemppari. Tuon vahdin puheenvuorot oli noteerattu jossain lehdessäkin kolumnin aiheeseen asti, en muista missä, ohjelmassahan vahti puhuu käännetysti, huutaa että "Voi ritti tutari!" eli voi tuttiritari. Siinä kolumnissakin väitettiin, että on todella kyseenalaista, kun lastenohjelmassa huudetaan Voi vitti ...

Kuulo ei siis pelannu kolumnintekijällä, mutta niinpähän minä ja moni muukin on väärin noita kuullut. Eivät ole miettineet loppuun asti ohjelman toteutusta, sanon minä!
 

Yhteistyössä