Mitä tärkein miehen ominaisuus?

  • Viestiketjun aloittaja "karju"
  • Ensimmäinen viesti
"karju"
Mitä te naiset sanoisitte, että mitä katsotte miehen ulkoisessa olemuksessa eniten, mille annatte eniten painoarvoa, jos unohdetaan se peniksen koko.

Onko se nenä, hartiat, silmät vai mikä.

Mitkä ovat siis mielestänne tärkeimmät alueet joihin kiinnitätte miehen ulkoisessa olemuksessa huomionne?
 
"karju"
Kiitos vastauksesta röppö.

Mielenkiintoista, että naisille on niin tärkeää miehen silmät.

Itse katson naisesta kokonaisuutta, takapuoli on sen jälkeen tärkein asia.
 
Ja lisään vielä,että niissä silmissä on oikeasti oltava sitä jotain. Pieni pilke ja myös hellyyden pitää näkyä niistä..
Mun nykyisen kumppanin silmät pysäytti mut,kun hänet ensi kerran tapasin..
Tuntui,että olisin voinut tuijotella niitä silmiä vaikka ikuisuuden..ja niinhän mä ilmeisesti nyt saankin tehdä. :)
 
[QUOTE="hmm";25072536]kädet...ei siis käsivarret vaan kämmenet, sormet... pitää olla iso ihana käsi :D ja toki kokonaisuus.. eikä saa olla isoa pyllyä ;)[/QUOTE]

Joo näin just ;)
Lisäks pitkähköt hiukset, leveät hartiat ja tuikkivat silmät passaa :D
 
"tiimarinvihko"
Ei mulla ole mtn yksittäistä asiaa mikä kiinnittäis huomion tai olisi tärkein. Eri miehillä voi olla erilaisia 'vahvuuksia'. Omallani on miehekkäät hartiat ja käsivarret ja muutenkin ulkonäkö on komea. Tämä mies on nyt ensimmäinen mulla laatuaan, jossa huomioni kiinnittyy ihaniin käsivarsiin. Aiemmin mulla on ollut miehiä, joilla on ollut sitten taas ihan erimallinen kroppa ja joku muu asia kuin hartiaseutu on kiinnittänyt huomioni.
 
Pituus, tai oikeammin lyhyys :) on se, mihin kiinnitän ekana huomiota. Tykkään lyhyistä miehistä, omakin on 166 pitkä. Sen jälkeen kokonaisuus: kauniit silmät, joissa pilkettä, siististi pukeutunut, lyhyet siistit hiukset. Eikä saa näyttää kusipäältä :D Siis sellaiselta, joka on täynnä itteään tai tiukkapipo.
 
"karju"
Toivottavasti kaikille naisille riittää näitä miesherkkuja ; )

Ne tavalliset miehet ilman pilkettä silmässä lyhyine tukkineen ja ei niin leveine hartioineen jää sitten ilman naisia ; )
 
[QUOTE="karju";25072673]Toivottavasti kaikille naisille riittää näitä miesherkkuja ; )

Ne tavalliset miehet ilman pilkettä silmässä lyhyine tukkineen ja ei niin leveine hartioineen jää sitten ilman naisia ; )[/QUOTE]

No ei miehellä ole pakko olla leveitä hartioita tai unelmakroppaa, mutta se pilke silmissä on mulle välttämätön. En voisi elää tosikon nipottajan kanssa. Onneksi ei tarvii, kun tuo oma on niin ihana =)
 
[QUOTE="karju";25072673]Toivottavasti kaikille naisille riittää näitä miesherkkuja ; )

Ne tavalliset miehet ilman pilkettä silmässä lyhyine tukkineen ja ei niin leveine hartioineen jää sitten ilman naisia ; )[/QUOTE]

No kaikestaha voin tinkiä ;)
Mutta oikeesti kyllä sellainen iloinen, reipas asenne näkyy ihmisestä ulospäin ja silloin hymykin nousee silmiin asti. Se on se juttu ;)
 

Yhteistyössä