Mitä tännne kuuluu?

• Viestiketjun aloittaja ROLLOLAINEN
  • Ensimmäinen viesti
ROLLOLAINEN
mie olin kahdessa eri hoivakodissa . Kuukauden /hoitokoti. Tykkläsin kovasti. Nyt työkkäri pakotti kuukauden uravalmennus kurssille. Olen hakenut hoiva-avustaja koulutukseen, kotipalveluvsustaja koulutukseen ja oeln myös avoimia hakemuksia laittanut, josiss olisin valmis oppisopimuksella menemään tätä tyätä tekemään. Seuraava hoiva-avustajan koulutus järjestetään kuulemma alkukeväästä, jos siihen sitt enpääisin.

ROLLOLAINEN
asutaan edellen vuokralla, ei ole Lottovoittoa vielä tullut. =)
Mieheni ei ole töissä, hän kävi tänään työkkärissä ja nyt on sitten virallisesti ainakin puusepäntyöt ja kuljetuhommat kuopattu. Sepelvaltimotautinen ja astmaatikko. Keväällä tulee kuntoutusjakso Oulussa jossa arvoidaan työkyky.

ROLLOLAINEN
tottaki autamme lapsiamme.
Lapstemme joululahjatoiveet eivät ole kalliita.ja ruokaakin joulukis saamme, ei jouluruua tmitenkään älyttömiä maksa.
Verottaja on ihana ja vie meiiltä joulun aikaan noin 300 ja helmikuussa noin 200 mätkyjä. Muutenkin meillä on jättisuuret tulot, kuten kaikilla työttömillä.

ROLLOLAINEN
en kirjoita enää mustana, koko nimimerkki ei ole enää käytössä.
en haklua nimimerkkiäkään vaihtaa... Olen kylläatynyt siihen vittuiluun ja vanhojen viestien nosteluun. sikis olen melkein kokonaan lopettnut palstailun.
mulla on mutakin elämää. Tuo aikuislukio vie yllättävn paljon aikaa, kun joutuu/ saa itsenäisesti kursseja suorittaa. Uskokaa tai älkää,mutta täskin äikän kurssista sain 8,ne on kaiki kaseja. Vaatimukset on samoja kuin nuorillakin. Kevällä on kirjoitukset

Yhteistyössä