siinäpäs se tulikin
Mamma italiana 18.05.2009 #3 pàivàllà syòn lihaperunalaatikon jàmàt ja vesimelonia illasta en tiedà sillà jotain kevyttà pitàisi kehittàà (meillà kuuma: http://www.meteo.it/ )
pàivàllà syòn lihaperunalaatikon jàmàt ja vesimelonia illasta en tiedà sillà jotain kevyttà pitàisi kehittàà (meillà kuuma: http://www.meteo.it/ )
mii 18.05.2009 #4 makaroonia ja tomaatti-jauhelihakastiketta. ja illalla jotain mitä mies tekee, luultavasti tortilloja..
makaroonia ja tomaatti-jauhelihakastiketta. ja illalla jotain mitä mies tekee, luultavasti tortilloja..
irina 18.05.2009 #6 Aamupäivästä hedelmiä, iltapäivällä perunoita, parsakaalia, porkkanoita kera jauhelihakastikkeen, illalla hedelmiä kera jugurtin.
Aamupäivästä hedelmiä, iltapäivällä perunoita, parsakaalia, porkkanoita kera jauhelihakastikkeen, illalla hedelmiä kera jugurtin.
vieras 18.05.2009 #12 lounaalla menee näkkäriä ja pari siivua pullaa mulle, lapset syö tarhassa ja koulussa ja mies töissä, illalla sitten täytettyjä paprikoita!!
lounaalla menee näkkäriä ja pari siivua pullaa mulle, lapset syö tarhassa ja koulussa ja mies töissä, illalla sitten täytettyjä paprikoita!!
leijona76 18.05.2009 #13 lounaaksi pastaa+jauhenliha-papusoosia. Päivälliseksi kinkkukiusausta. Molemmilla aterioilla myös tuorekasviksia.
lounaaksi pastaa+jauhenliha-papusoosia. Päivälliseksi kinkkukiusausta. Molemmilla aterioilla myös tuorekasviksia.
Estu 18.05.2009 #14 Lounaaksi mannapuuroa ja kyytipojaksi tein mustikkakeittoa. Päivälliseksi kinkkukiusausta ja kasviksia.
Lounaaksi mannapuuroa ja kyytipojaksi tein mustikkakeittoa. Päivälliseksi kinkkukiusausta ja kasviksia.
Piika-äiti 18.05.2009 #16 Lounaaksi eilisiä makaronimössöjen jämiä ja illalla kermaista, maustekurkkuista nakkikastiketta ja pottuja. Minulle salaattia.
Lounaaksi eilisiä makaronimössöjen jämiä ja illalla kermaista, maustekurkkuista nakkikastiketta ja pottuja. Minulle salaattia.
Pamppelsson 18.05.2009 #24 Mulla juuri tuunattu versio jauhelihakiusauksesta uunissa. Siitä tulee ihan törkyhyvää