mitä tämä vuoto on?

• Viestiketjun aloittaja nyt viikko 6
  • Ensimmäinen viesti
nyt viikko 6
Pitäisiköhän käydä lääkärissä eilen tuli hiukan veristä vuotoa ihan vähän kylläkin. Selkä ja vatsa tulevat kipeeksi välillä kouristaen.
Minulla on 2 lasta ja nyt olisi kolmatta haluttu ikää on jo 37.

Mutta tälläistä ei ole ollut kummassakaan odotuksessa niin en oikein tiedä onko pieni vuoto ja särkyt normaaleja.

Larppa
Minulta tuli pariinkin kertaan ihan kirkasta veristä vuotoa, mutta eipä tässä ole mitään hätää rv 17 menossa ja kaikki ok. Odottele nyt tämä päivä ja katso mihin suuntaan se lähtee menemään. Mulla vuoti muutaman tunnin ajan ja sitten loppu. Jos se on kesken tullakseen, se tulee eikä sille voi mitään. Toivon sinulle kuitenkin sitä parempaa vaihtoehtoa. :hug: :hug: :hug:

Mulla kävi ihan samalla tavalla, pari päivää sitten hulahti verta housuihin ja vuoto jatkui verisenä ja suht runsaana pari tuntia ja loppui sitten. Sen jälkeen ollut tuskin havaittavaa rusehtavaa tuhrua pyyhittäessä. Kyllä tässä aika epätietoiset fiilikset on, ens viikolla yritän päästä ultraan tarkistamaan tilanteen.

ezzi82
Samanlainen tilanne myös minulla!!! Eilen tuli ruskeaa vuotoa!!! Nyt tänään ei kuitenkaan ole enään vuotoa näkynyt!!! Olin kyllä ihmeissäni eilen!!!

Minkälaisia oireita kohdun ulkopuolisesta raskaudesta??? Tuleeko jotain vuotoa???

Mä pääsen tarkistamaan tilannetta vasta 12.9 kun olis aika ultraan!!
Toivottavasti pysyis tuo pikkuinen massussa!!!
Nyt rv 7+2

eikö äidiksi koskaan
hei, toivon todella, että vuotosi on harmitonta. Itsellä raskaus meni kesken sunnuntaina. Vuoto oli ruskeaa tuhrua, lisääntyi kuitenkin iltaa kohden ja alkoi myös menkkamaiset jomottelut. Hyytymiäkin tuli.
Voimia ja jaksamista. Jos yhtään tuntuu siltä, että huolettaa, sinulla on mahdollisuus mennä päivystykseen, jossa tarkastavat tilanteen ultralla.
Tiedän mitä sinä koet nyt, koeta kuitenkin jaksaa ja minä pidän sinulle peukkuja!

Pikkukyy
Se voi olla harmitonta tai enteilee keskenmenoa. Takana 3 keskenmenoa (alkaneet vuodolla), 2 lasta (vuotohäiriöitä myös heitä odottaessani), kohdunulkopuloinen (vuoto alkoi vasta kun munatorvi repeytyi,siinä vaiheessa olin jo sairaalassa kun kipu oli niin kova etten käveleen pystynyt). Eikä millekään näistä ole itse mitään mahtanut, on vain hyväksyttävä että näin voi käydä ja yritettävä jatkaa eteenpäin. Paha mieli ja suru ollut suuri aina ajoittain.

Yhteistyössä