Mitä tämä tarkoittaa?! :(

Raskaana rv40 ja kun kaivelin emätintä kokeillakseni kohdunkaulani tilannetta, käsille valahti tulppamainen limanuljaska?! :( Kokeilin venytellä sitä sormilla ja venyi ehkä mediumtasoisesti, ei oli aika kiinteää kuin hyytelö. Laitoin sen vesilasiin tutkittavaksi ja kun hetken aikaa tarkastelin, huomasin että limapallossa oli verisuonen näköisiä viiruja ja pieniä hilemäisi paloja irtoili veteen. Kun helistin sitä, ei hajonnut,mutta hileet heittivät menon disco-bileiksi!

Mitäs nyt?! :( Onko menoa ny?

Viimeksi muokattu:
Tuleeko sieltä jotain palavaa kaasua? Jos kokeilen tuhahtaa liekkiin? Pystyykö näin kokeilemaan onko synnytys käynnissä? Kuitenkin kohdusta varmaan jotain tuulahtaa kun poksahtaa rikki? Tuntui sellainen tönäisy nimittäin! :(

Tuleeko sieltä jotain palavaa kaasua? Jos kokeilen tuhahtaa liekkiin? Pystyykö näin kokeilemaan onko synnytys käynnissä? Kuitenkin kohdusta varmaan jotain tuulahtaa kun poksahtaa rikki? Tuntui sellainen tönäisy nimittäin! :(
Minä olen kokeillut ihan vaan niin, että hypin, ravistan ja laahaan peräpäätäni maata pitkin.
Jos lattiaan/mattoon/nurmikkoon jää sellainen juokseva limavana, on synnytys käynnissä.

Normaalit ovislimat ja valkovuodot jää lähinnä klöntteinä pikkuhousuihin, siinä se ero.

Eli luultavasti sinulla on synnytys käynnissä.
Onnea koitokseen ja tsemppiä ponnistuksiin!! Kyl sä pärjäät kun oikein kovasti punnerrat!

• Tykkää
Reactions: Limatulppa
Minä olen kokeillut ihan vaan niin, että hypin, ravistan ja laahaan peräpäätäni maata pitkin.
Jos lattiaan/mattoon/nurmikkoon jää sellainen juokseva limavana, on synnytys käynnissä.

Normaalit ovislimat ja valkovuodot jää lähinnä klöntteinä pikkuhousuihin, siinä se ero.

Eli luultavasti sinulla on synnytys käynnissä.
Onnea koitokseen ja tsemppiä ponnistuksiin!! Kyl sä pärjäät kun oikein kovasti punnerrat!
Kiitos vinkistä, mieheni ei ollut kauhean iloinen kun laaasin jäljet koko lattia mattoomme, mutta komiat jälet sain aikaan! :)

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä...;27469604:
Vesilasiin!?! Kerro nyt, että joit sen vesilasillisen sitten, ihan vaan tutkiaksesi saaliisi koostumusta?
Tottakai maistoin, sanoinhan jo. LUE KETJU ENNEN KU VASTAAT!!!! :( Vielä ei ole pullahtanut uunista, mutta ahkerasti raahattu persettä pitkin koko lattia mattoa!

Yhteistyössä