Mitä täällä just tapahtui O_o

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Blondi edelleen, mut vähän tummempi ja harmaampi =)

Ehkä sillä ukolla alkaa nyt joku stressi ja jännitys laukeemaan hoitojen jälkeen? Samalla kuitenkin pinnalla pieni pelko uusien testien tuloksista?
Damn, mäkin meinasin värjää viime vkl, mut lapuissa luki että pitää odottaa 2vkoa värinpoistosta.. saa nähdä mitä siitä sitten tulee :whistle:

Ja nimenomaan tuota miekin mietin, oon aika varma että näin on. Mie vaan tahtoisin nyt jonkinlaisen pahoittelun, se tietää että mä friikkaan kun mun edessä käyttäytyy väkivaltaisesti.
 
No onko miehes sitä tyyppiä, että hän sanoo tappavansa itsensä, jotta saa perille sanomansa vai sanoiko tämän siis ihan oikeassa mielessä? Ja siis onko sinun pelko se, että jos uutiset on negatiivisia, niin hän tekee jotain itselleen?

Sinun on oikeastaan aika hankala tehdä mitään konkreettista asian eteen, ehkä nyt panostaa siihen, että hän saa keskusteluavun (ammattilaiselta), jos sitä tarvii. Yrität elää ja olla tilanteessa. Jos et pysty olemaan positiivinen, niin älä väkisin yritä. Enkä tarkoita, että piruja pitäisi alkaa maalaamaan seinille, mutta sellainen tehty positiivisuus on hyvin läpinäkyvää.

Haluat kuitenkin itse olla miehesi kanssa, vai?
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Ja nimenomaan tuota miekin mietin, oon aika varma että näin on. Mie vaan tahtoisin nyt jonkinlaisen pahoittelun, se tietää että mä friikkaan kun mun edessä käyttäytyy väkivaltaisesti.
Ehkä se ei osaa pahoitella, se on mies. Ehkä se tavallaan pyysi anteeksi sillä että haki niitä Pameja, yrittää sillä tavalla näyttää arvostavansa sun mielipidettä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Ehkä se ei osaa pahoitella, se on mies. Ehkä se tavallaan pyysi anteeksi sillä että haki niitä Pameja, yrittää sillä tavalla näyttää arvostavansa sun mielipidettä?
Se tekee niin, kyllä mie sen tiedän. Se on tosi huono avautumaan sanallisesti, mutta mie arvostan enemmän tekoja ku sanoja niin se ei oo ongelma :) Mutta täytyy koittaa kun se joskus iltapäivällä kotiutuu, niin koittaa jotain sanoa.. sais tän episodin jätettyä taakse :|
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
Blondi edelleen, mut vähän tummempi ja harmaampi =)

Ehkä sillä ukolla alkaa nyt joku stressi ja jännitys laukeemaan hoitojen jälkeen? Samalla kuitenkin pinnalla pieni pelko uusien testien tuloksista?
Damn, mäkin meinasin värjää viime vkl, mut lapuissa luki että pitää odottaa 2vkoa värinpoistosta.. saa nähdä mitä siitä sitten tulee :whistle:

Ja nimenomaan tuota miekin mietin, oon aika varma että näin on. Mie vaan tahtoisin nyt jonkinlaisen pahoittelun, se tietää että mä friikkaan kun mun edessä käyttäytyy väkivaltaisesti.
Ehkä mies ei osaa aatella tuota hommaa siun kannalta, siis miltä se siusta tuntuu kun mies sekoilee noin.. :/

Pari ekaa viestiä meni vähän ohi..ne pamit on vissiin lääkkeitä "päänsisäisiin" ongelmiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Ehkä mies ei osaa aatella tuota hommaa siun kannalta, siis miltä se siusta tuntuu kun mies sekoilee noin.. :/

Pari ekaa viestiä meni vähän ohi..ne pamit on vissiin lääkkeitä "päänsisäisiin" ongelmiin?
Pamithan on rauhottavia. Joskin yks kaveri syö niitä masennukseen, että menepä sanomaan mitä ne tasan tekee :D Ja ehkä se ei osaa ajatella, mutta se tietää että mie pelkään.. siitä pitää varmaan sitten sanoa kun se tulee.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Ehkä mies ei osaa aatella tuota hommaa siun kannalta, siis miltä se siusta tuntuu kun mies sekoilee noin.. :/

Pari ekaa viestiä meni vähän ohi..ne pamit on vissiin lääkkeitä "päänsisäisiin" ongelmiin?
Pamithan on rauhottavia. Joskin yks kaveri syö niitä masennukseen, että menepä sanomaan mitä ne tasan tekee :D Ja ehkä se ei osaa ajatella, mutta se tietää että mie pelkään.. siitä pitää varmaan sitten sanoa kun se tulee.
Ok.
Tsemppiä teille! :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
siis minkä hoidon miehes on käyny läpi? sori jos oot aiemmin kertonu siitä täällä, on vaan menny ohi...
Sellasen rankan fyysisen hoidon. Sen kummemmin men oo sitä täällä mainostanut.
oukei.

oiskos se sitte vaikuttanu? ja jos se pyörii mielessä vieläki? pelkää että joutuu uuestaan saman läpi käymään, niinku itekki mietit aiemmin?

sori tulee mieleen joku syöpä tai sitte sähköshokkihoidot...

:hug:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
oukei.

oiskos se sitte vaikuttanu? ja jos se pyörii mielessä vieläki? pelkää että joutuu uuestaan saman läpi käymään, niinku itekki mietit aiemmin?

sori tulee mieleen joku syöpä tai sitte sähköshokkihoidot...

:hug:
Kyllä mie veikkaan, että siitä on nyt noussut painajaisia sille pintaan.

Minä kiitän ja kumarran, sain nyt päätäni selvemmäksi kun sai asioita päästä ulos :flower:
 

Yhteistyössä