Mitä tää tarkoittaa? labravastaus asiaa

  • Viestiketjun aloittaja toivottavasti vaivoille löytyis selitys
  • Ensimmäinen viesti
toivottavasti vaivoille löytyis selitys
Kun multa otettiin jo mananantaina vitsakoe ja vieläkin sitä vaan viljellään kun kysyin tänään vastausta.Sanoi et siinä viljelyksesä selvitetään mikä antibiootti puree. Eli eikö se tarkoita et joku pöpö siitä on löydetty?? Eiks muuten vaan tulis vastaus et ei löydy mitään ja ei sitä sit viljeltäis enään.
 
vierailija
Niin minäkin sen käsitän, että joku bakteeri on löytynyt, ja nyt tehdään herkkyyskoetta. Eikö sinulla ollut mitään inhottavia oireita, että olisit heti saanut Selexid-kuurin tai vastaavan? Aina tietysti parempi jos pystyy odottamaan viljelyn vastausta, mutta minä ainakin kärsin hirveästi jo siinä vaiheessa kun näyte otettiin. Onneksi Selexid tehosi.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Niin minäkin sen käsitän, että joku bakteeri on löytynyt, ja nyt tehdään herkkyyskoetta. Eikö sinulla ollut mitään inhottavia oireita, että olisit heti saanut Selexid-kuurin tai vastaavan? Aina tietysti parempi jos pystyy odottamaan viljelyn vastausta, mutta minä ainakin kärsin hirveästi jo siinä vaiheessa kun näyte otettiin. Onneksi Selexid tehosi.
On todellakin oireita! Viime tiistaista asti alamaha alkoi kipeytymään kokoajan vaan enemmän.Vain ihan pikkaisen virtsaputkensuu ärtyneen oloinen.keskiviikkona otettiin virtsakoe joka oli sit puhdas ja nyt kolmatta päivää alaselkä särkee ja maha niin kipee välillä ettei kunnollla kävellä pysty.Huomiseen tarvis kuulemma odottaa jos vaan pystyy...Nyt mietin et pystynkö vai ei.Tällä hetkellä taaas vähän rauhallisempi mut pelkään et illalla alkaa taas kova kipu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
aloita jo kotihoito, eli karpalo/puolukkamehua ja paljon.
Mulla ois kyllä puolukkasurvosta jääkaapissa.Pitäiskö siitä tehdä juoman itselle.Onko tuo puolukka siis sellaista mitä suositellaan oireisiin?
 
Hei,
olen sairastunut nuorena KLAMYDIAN ja nuo oireet kuullostivat aivan samoila kuin minulla.Silloin ei saatu vielä virtsasta tuota vastausta vaan se piti ottaa emättimen vuodosta.
Sitäkään minulla ei ollut juuri normaalia enempää,muuten oireet aika samat ja virtsatessa kirveli hieman,tosin jos tämä olisi epäilynä,kokeessa olisi kai huomattu ja jos ei ,koe voidaan tehdä toisinkin varvemmin ja tietysti itsehän tiedät onko se edes mahdollinen tauti?

Vastaus hieman myöhässä,ja kaikki lienee jo selvinnyt.Toivottavasti myös olet parantunut.
:wave:
Niin minäkin sen käsitän, että joku bakteeri on löytynyt, ja nyt tehdään herkkyyskoetta. Eikö sinulla ollut mitään inhottavia oireita, että olisit heti saanut Selexid-kuurin tai vastaavan? Aina tietysti parempi jos pystyy odottamaan viljelyn vastausta, mutta minä ainakin kärsin hirveästi jo siinä vaiheessa kun näyte otettiin. Onneksi Selexid tehosi.[/quote]

On todellakin oireita! Viime tiistaista asti alamaha alkoi kipeytymään kokoajan vaan enemmän.Vain ihan pikkaisen virtsaputkensuu ärtyneen oloinen.keskiviikkona otettiin virtsakoe joka oli sit puhdas ja nyt kolmatta päivää alaselkä särkee ja maha niin kipee välillä ettei kunnollla kävellä pysty.Huomiseen tarvis kuulemma odottaa jos vaan pystyy...Nyt mietin et pystynkö vai ei.Tällä hetkellä taaas vähän rauhallisempi mut pelkään et illalla alkaa taas kova kipu.[/quote]

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja misha-74:
Hei,
olen sairastunut nuorena KLAMYDIAN ja nuo oireet kuullostivat aivan samoila kuin minulla.Silloin ei saatu vielä virtsasta tuota vastausta vaan se piti ottaa emättimen vuodosta.
Sitäkään minulla ei ollut juuri normaalia enempää,muuten oireet aika samat ja virtsatessa kirveli hieman,tosin jos tämä olisi epäilynä,kokeessa olisi kai huomattu ja jos ei ,koe voidaan tehdä toisinkin varvemmin ja tietysti itsehän tiedät onko se edes mahdollinen tauti?

Vastaus hieman myöhässä,ja kaikki lienee jo selvinnyt.Toivottavasti myös olet parantunut.
:wave:
Niin minäkin sen käsitän, että joku bakteeri on löytynyt, ja nyt tehdään herkkyyskoetta. Eikö sinulla ollut mitään inhottavia oireita, että olisit heti saanut Selexid-kuurin tai vastaavan? Aina tietysti parempi jos pystyy odottamaan viljelyn vastausta, mutta minä ainakin kärsin hirveästi jo siinä vaiheessa kun näyte otettiin. Onneksi Selexid tehosi.
On todellakin oireita! Viime tiistaista asti alamaha alkoi kipeytymään kokoajan vaan enemmän.Vain ihan pikkaisen virtsaputkensuu ärtyneen oloinen.keskiviikkona otettiin virtsakoe joka oli sit puhdas ja nyt kolmatta päivää alaselkä särkee ja maha niin kipee välillä ettei kunnollla kävellä pysty.Huomiseen tarvis kuulemma odottaa jos vaan pystyy...Nyt mietin et pystynkö vai ei.Tällä hetkellä taaas vähän rauhallisempi mut pelkään et illalla alkaa taas kova kipu.[/quote]

[/juu klamydia otettiin,se oli negatiivinen.
 

Yhteistyössä