Mitä tää on? Heräsin aamulla lätäkössä - pikkarit ihan

• Viestiketjun aloittaja hui säikähdys
  • Ensimmäinen viesti
"..."
[QUOTE="jeh";29676555]Mulla on joskus mahataudissa mennyt ripuli juuri tuollaiseksi ap:n kuvailemaksi. Siis kirkasta nestettä, joka haiskahti happamalle (ei enää ripulikakalle). Se meni sellaiseksi, kun mahan sisältö oli oksennettu ja kakattu moneen kertaan ulos, eikä sisuksissa ollut enää muuta kuin juomaani vettä. Vaikea oli pidätelläkään sitä.[/QUOTE]

niin et ap ei olisi huomannut että ensin on oksentanut ja ripuloinut kaiken tyhjäksi :D

hui säikähdys
Aikomus olikin kyllä tulla kertomaan kunhan pahin shokki oli ohi. Eli hiukan palstavapaata on nyt tullut pidettyä - minulla tutkitaan/epäillään nyt syöpää.

Että oiskin ollu vaan vaikka se ripuli,juu. Tosin aika erikoinen anatomia pitäis olla sellasella jolta tulee emättimestä ripulia.

"miu"
Alkuperäinen kirjoittaja hui säikähdys;29677883:
Aikomus olikin kyllä tulla kertomaan kunhan pahin shokki oli ohi. Eli hiukan palstavapaata on nyt tullut pidettyä - minulla tutkitaan/epäillään nyt syöpää.

Että oiskin ollu vaan vaikka se ripuli,juu. Tosin aika erikoinen anatomia pitäis olla sellasella jolta tulee emättimestä ripulia.
Hyvä kun menit lääkäriin. Tsemppiä ja jaksamista tutkimuksissa ja toivotaan parasta!

Jäi mietityttämään
Voi kauheaa! Joko olet saanut mitään selvyyttä, oliko se syöpä? Olen miettinyt tätä tapaustasi koko tämän ajan kun en aiemmin ole kuullut tällaisesta. Todella julmaa, miten osa on vitsaillut tästä asiasta! Toivon sinulle niin kaikkea hyvää kuin vain voi!!

"Sipuli"
Surullista, sekä syöpäepäily että todella ilkeät kommentit ripuloinnista ym. Te jotka niitä kirjoititte, miltä nyt tuntuu? Toivon, kuten varmasti moni muukin, ap:lle kaikkea hyvää ja voimia, oli diagnoosi sitten syöpä tai jokin muu!

Yhteistyössä