Mitä syötte aamu/iltapaloiksi jos ei leipää?

• Viestiketjun aloittaja hiip
  • Ensimmäinen viesti
"Jutta"
Jahas, yritin vastata mutta jäi spämmifiltteriin..?
Syön rahkaa ja jogurttia, soijarouhetta joskus sekaan. Salaattia, tonnikalaa, juustoa, raejuustoa, tonnikalaa yms.

Arkisin harvoin syön aamulla. Juon vain kahvia. Joskus laitan runsaasti kermaa sekaan. :p Mutta jos syön aamupalaa niin kananmunia, maustamatonta jogurttia, rahkaa... joskus (aika harvoin) mantelileipäsiä tai atkins-patukan. Kurkkua, paprikaa, juustoa...

Arkisin harvoin syön aamulla. Juon vain kahvia. Joskus laitan runsaasti kermaa sekaan. :p Mutta jos syön aamupalaa niin kananmunia, maustamatonta jogurttia, rahkaa... joskus (aika harvoin) mantelileipäsiä tai atkins-patukan. Kurkkua, paprikaa, juustoa...
Niin ja tässä kysyttiin tuota iltapala asiaakin.... EN syö yleensä iltapalaakaan. Mutta jos syön niin maustamatonta jogurttia, mantelileipäsiä tai hedelmän. Usein kyllä syödään miehen kanssa lämmin ateria vasta kun lapset ovat nukkumassa ja se on päivän viimeinen ateria. Eli iltapala/iltaruoka oikeastaan. :D

Mä syön usein juustoa ja leikkelettä. Eli periaatteessa ne leivänpäällyset ilman leipää alla. Esim. 3-4 pitkää (arkijuusto) viipaletta, niitten päälle vielä sulatejuustoa ja 3 kinkkuviipaletta, taitellaan kolmeen osaan ja siinäpä se.

Mä en karppaa enkä oo millään dieetillä. Syön aamulla usein puuroa; vaihtelevasti kaura-, ruis- ja neljän viljan puuroa. Täyttää pitkäksi ajaksi. Lisäksi syön joskus villiä ja mysliä, jogurttia, hedelmiä, tms. Lisäksi MONTA kuppia kahvia :p

Foortti harmaana
Mä en oo syöny aamupalaksi leipää kun ehkä peruskoulussa viimeks, josta on ööh 20v?
Ei aamulla voi syödä mitään kuivaa :x

Mä syön lähes aina banaanin.

Iltapalaks hmm eääh esim herne-maissi-paprikaa ja metwurstia (oon tykänny yhdistelmästä lähes koko ikäni). Tai omenan. Tai ananasta ja rahkaa. Tai tomaatteja muutaman.

Yhteistyössä