Mitä suunnitelmia helatorstaille?

  • Viestiketjun aloittaja hymy
  • Ensimmäinen viesti
Keittiönoita
Mulla on suunnitelmat selkeytyneet edellisestä vastauksestani. Nuoriso ei ole tulossa meille helaa viettämään, joten ollaan kuopuksen kanssa kaksin. Ajattelin maalata tän työhuoneeni seinän - kiitos sille ihanalle harmaalle palstalaiselle, joka jokin aika sitten neuvoi mua oikeaan maalikauppaan :flower: :flower: :flower: - ja ommella työhuoneeseen sekä keittiöön verhot. Uusi grillikin pitäisi kasata...sen ehkä nakitan kuopukselle. Ruuanlaiton parissa menee osa huomisesta, mansikkasuklaarahkakakun teko on syytä tehdä jo tänään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kevätaurinko:
Mies töissä.
Mä olen kotona lasten kanssa ja siivoilen.
Ajattelin leipoa pullaa ja sämpylöitä lasten kanssa.


teillä pulla tekee hyvin kauppansa kun joka päivä leivot ;)
Niin tänään leivoin sen litran aamusta.
Mies vei töihin 7 pullaa.
Lapset söivät aamupalan jälkeen pullat ja loput vein 38kpl perhekerhoon.
Kaikki meni sit siinä. =)
 
Eips mitään :)
Tässä tytön kanssa kaksin istuskellaan, pojat meni jo nukkumaan ja kun typyllä ei ole aamulla koulua ni ajattelin antaa valvoa vähän pidempää :)
Mies vielä töissä ja melko hiljasta täällä mutta tosi leppoisa tyttöjen ilta muuten :xmas:
Ja huomenna sitä samaa, rantsuun mennään jos ilma on hyvä mutta sadetta taisi manata tänne :/
 
kokkendaal
Me lähetään korkeasaareen =) Just väänsin ison kasan muhkeita sämpylöitä evääksi, paistoin niihin jauhelihapihvit ja munia, laitoin vielä juustoa ja vihanneksia+maustekurkkua. tuli niin isoja ettei ne kasassa taida syödessä pysyä... kotipolttosta mehua lantrasin pulloihin ja aamulla keitetään viel kahvit mukaan. Ai niin ja leivoin mukaan myös kesän ekan raparperipiirakan, nam. jos jaksetaan, ostetaan vielä paikan päältä pehmikset.

Meidän junnu ei ole koskaan tuolla käynyt, saa nähdä reagoiko se vielä eläimiin mitenkään. Omia koiria kun se rakastaa yli kaiken =)
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
kotona mölöttelyä ja pyöräilyä.
perjantaina täällä lapsillao koulupäivä, joten ei mihinkään kauas voi lähteä ja lauantaina on judokisat
Junnullakin on perjantaina koulupäivä. Tai no ei muuta kuin enkunkoe. Koeviikko menossa.

 

Yhteistyössä