H
"Helmi S"
Vieras
Pitäisi siis olla sellaista, jonka voisi helposti tehdä myös gluteenittomana. Ainakaan voileipäkakku tai karjalanpiirakat ei siis käy. Ja mielellään ei kovin suuritöistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
kaupoista saa pakastealtaasta oikeen hyvää luontaisestigluteenitonta lehtitaikinaa, mistä saa kätevästi pasteijoita tai suolaisia rullia.
Tee hyydytetty "voileipäkakku", siihen ei tarvii oikeesti leipää.
Mä olen ostanut niitä luontaisesti gluteenittomia rieskapohjia ja tehnyt niistä pikkupizzoja.
Myös semperillä on niitä luontaisesti gluteenittomia jauhoseoksia joista saa hyviä tuotoksia aikaiseksi. sama jauhoseos olisko fin mix sopii käytännössä suolaisen ja makean leivonnaisen pohjaksi. Mä viimeksi tein suklaamuffineita, mutta miksei voisi tehdä suolaisia muffineita, laittaa kinkkua ja paprikaa. Helppoa käyttää, käytetään kuten vehnäjauhoja, kananmunat, voit, leivinjauheet lisätään kuten normaalistikin.
teen aina piirakoita, helppoja koska taikinan voi tehdä ja muovata vuuassa!![]()
Kauppojen pakastealtaat pursuavat erilaisia vaihtoehtoja.Karjalanpiirakoitakin saa gluteenittomana...Kääretorttu pohjasta saa ihania leivoksia,kun tehty perunajauhoon pelkästään.Melkein kaiken ohjeen voi toteuttaa,vaihtamalla vehnäjauhot gluteenittomiin.Niin suolaiset piirakat,muffinssit,kuten kakutkin.