Mitä lisäksi tähän ristiäistarjoiluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Kysy jostain pitopalvelusta. Nää on niin rasittavia kysymyksiä.

Miksi vastaat jos on rasittavi kysymyksiä? Minusta ei ole yhtään rasittavaa, nautin itse siitä kun saan miettiä juhlien tarjottavia ja mietin toistenkin kanssa asiaa mielelläni. Ruoka on joillekin harrastus!
No nimenomaan harrastus näillekin lihaville palsta-akoille.

Minun mittani on kyllä ihan kunnossa, en ole mistään kohtaa kroppaani lihava, vaikka ruuanlaittamista harrastankin.
Miehesi (jos sinulla semmoinen on) ei välttämättä ole samaa mieltä.

Mitä ihmettä sä selität? Pysy ketjun aiheessa äläkä houri.

Mä laittaisin oikein massiivisen tarjoilun, jos olisi ensimmäisestä lapsesta ja hänen ristiäisistä kysymys. Heh. Tällaiset juhlat on ihania. Enempi tarjottavaa voi olla, vaikka vieraita ei olisikaan paljon. Kakut yms. tarjottavat voi olla sitten vierasmäärän koon mukaisia.

Mä laittaisin lisäksi pikkuleipiä, ehkä hieman keksejä, ja pullapitkoa. Lisäksi ehkä tekisin vielä jonkun makean piirakan.

Suolaisista... Voileipäkakkujahan voi olla pari, vaikka kaksi eri makuista. Sitten joku suolainen piirakka, karjalanpiirakoita,... Salaattia en laittaisi, mutta monet tarjoaa sitäkin, eikä se ole huono vaihtoehto.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruisleipä:
Hmm... Tyhmä kysymys minulta:
Sopisiko teidän muiden mielestä mango-juustokakku ristiäisiin?
Ja mitähän helvetin väliä tuollakin on? Jos jokunen urpo eukko ei saa sitä kakkua kitusiinsa niin olkoon ilman.

Onpa tylsää. Miksei ihmiset kokeile mitään uutta?

Ehdotapas jotain uutta =)

Mä kokeilen aina juhliin eri juttuja. Erilaisia kakkuja, erilaisia piirakoita, suolaisia ja makeita tuulihattuja, salaatteja. Ristiäisiin sopisi hyvin lämmin ruoka.

Makeisiin keksit
Suolaisiin lisäisin esim. graavilohta/suolalihaa munavoin lisäksi tarjottaviksi tai sitten tee ihan perussalaatti ja lisäksi erikseen esim. savulohta.
Tai kala- ja lihavoileipäkakku.

Yhteistyössä