Mitä sulle kuuluu?

eli ei mitään ihan hyvää vastauksia vaan ihan oikeasti mitä sinulle kuuluu.


Oma päiväni ei ole oikein ollut niistä kaikista parhain. Räkätauti päällä ja alavatsa kipuja. Ja piti lähtee jonottamaan pojalle passia, huonoin tuloksin ja huomenna uudelleen samaiseen jonoon |O .
Koko päivä on tuntunut menevän eteenpäin etanen vauhtia :headwall: enkä ole saannut oikein mitään aikaiseksi koko päivänä, mitä nyt pari koneellista pyykkiä, tiskattua ja ruoat laitettua.
 
Juu, olen maalannu Juhannuksesta asti tätä taloa.....aina kun ehdin ja ilmat sallii ni oon pensseli ja maalipurkki kädessä seinällä....
Kun olen saanu maalattua ni sitte pitää suojata noi kuistin ja terassin lattiat puunsuojalla.... semmosta mulle kuuluu=työntäyteistä työttömyyttä ;)
 
=) ... eikun oikeesti kuuluu oikein hyvää. Oli erityisen mukava päivä tänään. Pojan kummi kävi pidemmän matkan päästä päiväkylässä viikonlopun synttäreiden rääppiäisissä, viime näkemästä kaksi vuotta. Ihana helteinen päivä sattui ja ulkona kahviteltiin auringonpaisteessa. Maalailin tänään myös pari metallista kukkatelinettä valkoisiksi. Päivällisellä kävimme ravintolassa, kun mies tai minä ei jaksettu alkaa kokata. Aterian jälkeen vielä ajettiin maasturilla ounasvaaran pulkkamäkeä ylös... =) :whistle: Mies halusi hauskuuttaa lapsia, itse olisin jättänyt väliin. Illalla luin lapsille kolme kirjaa.

Niin joo ja tänään käytiin myös ottamassa toinen rokotus A/B-hepatiittia vastaan eli tuleva matka lähestyy ja konkretisoituu koko ajan.

Kyllä tuo espanjan meininki kuulostaa ihan toivottomalta... Tsemppistä kovasti byrokratiataistoon =) :hug:
 
Mie odotan huomista lomalle lähtöä kuin kuuta nousevaa! Tässä on pitkin päivää pakattu, purettu pakkauksia ja pakattu jälleen... ajettu mummolaan sopimaan kukkienhoidosta ja posteista ja jälleen pakattu. Jossain välissä myös ukkosmyräkkää pidetty sisällä ja mies on koko päivän roikkunut jos jonkinlaisilla tellingeillä ja maalannut "omaa yksiötään"!=)
Tämän hetkinen tunnelma on se legendaarinen "Väsynyt mutta onnellinen"... Ja nyt mie poistun lomalle!!! Eli yhteys täältä hiljenee kahdeksi viikoksi! =) =) =) =)
 
esikko on yllättänyt äitinsä englannin kielen taidoillaan.. nyt jo yli viikon ollut maailmalla..vuorokauden lontoossa ja sitten lensi heinäkuuksi rio de janeiroon setänsä luo..tulomatkalla taas on yhden vuorokauden lontoossa..ja se että kummitäti kävi miun pestiksen kans kylällä.. pestis eli kummi tätini tyttö toi mukanaan kaksi tytärtään ja vanhimman poikansa..joten miun tyttö sai pestiksen ja kaks vuotinen sai oman ikäisen heilan.. :heart: ..miulle kuuluu erinomaista ko sain kesävieraiks siis palan MIUN OMIA JUURIA.. :D =) ..ja osasin mie :xmas: neuvoo miun yhtä kaveria korjaamaan nettiyhteytensä..
kyllä miul on nyt hyvä olo ..vaik onki joku ihme selibaatti kaus meneillään ukon kans.. :whistle: ;) :p :xmas:
 
joo eile alkoi mansikan keräys se on sitä kesää :)
pojalle odotan vesirokkoa kun on ollut liikkeellä ja toiseksi odotamme kesäloma reissua parin viikon päästä toivotaan että ilmat pysyy lämpimänä että pääsee uimaan kunnolla muuten ihan ok kaikki :)
 
töitä on tullut paiskittua, väsy painaa, mutta onneksi enää kaksi työpäivää ja sit alkaa 3 viikon loma =)
paistoin tuossa just kakkupohjan kuopuksen tuleville synttäreille... ja kohta meen väkertää kinkkupiirasta
ens viikon alkuun oon varannut kampaajan ja kasvohoidon.... vähän uutta ilmettä kehiin ;)
 
Kiitos hyvää kuuluu,kesä tuli meille pohjoiseenkin B)
juu,kesälomilla olin jo kuukausi sitten lyhyesti,nyt paiskitaan töitä tosissaan.Perhe on lomaillut ilman minua,osa porukasta on vieläkin maailmalla.Tuleva viikonloppu on mulla vapaa pitkästä aikaa.Suunnitelmissa kesäfiilistelyä kaksistaan mieheni kanssa :D
 
Meille kulluu jo taas parempaa.
Räkätauti hellittämässä. Ja sain pojan passinkin hankittua, kun ei ollut intoa sen tekemiseen, kun täällä saa vain päivässä 45 passia kunnitain. eli jonoon oli mentävä klo 7 (onneksi appi meni sinne jonoon puolestani) ja poliisi asema aukeaa 8.30. No nyt on passi sitten , kunhan se lentopäivä vaan lähestyisi, että päästäis suomeen =) .
Itsekseen lupailin, etten tänä vuonna kummosempaa kasvimaata rupea tekemään, kunhan vaan saan muutaman oman tomaatin ja mansikan ja yrttejä, mutta innostuimpa sittenkin tekemään, kun rupes tekee mieli herneitä, porkkanoita ja talveksi pitäis saada punajuuri, kun on jo viimeinen purkillinen menossa. Kuntokin on ruvennut nousemaan viime vuotisen leikkauksen takia ja nyt jaksaa taas touhuilla enemmän niin ettei tarvii heti 5 minsan päästä istahtaa lepäämään. eli lyhykäisesti olo on mitä mahtavin =)
 
Ihan kivasti päivät sujuu töissäkin näin kesäisin.Työpäivää piristää tötterö jätski! Ja kotiinlähtö. Ainoa miinus on tää allergia aika kun silmät vuotaa ja punoitaa- juu lääkkeet käytössä.
 
Kivaa kuuluu =) Elämän aikataulutus on mallillaan: piipahtelen töissä ja olen paljon kotosalla lapsikatraan kanssa. Voin sanoa olevani lomalla niin töissä kuin kotonakin =) Emme reissaile tänä kesänä. Olemme nauttineet lähihiekkarannoista, pihahommista, uudesta leikkikentästä, riippukeinusta jne. Eli yritämme löytää iloa pienistä asioista :flower:
 
Tänään meillä oli kavereita illallisella ensimmäistä kertaa vauvan (6vk) syntymän jälkeen. Ilta sujui tosi kivasti, Ruoka kelpasi, vauva kävi suhteellisen helposti nukkumaan ja esikoinen leikki ystäväni lapsen kanssa sulassa sovussa :) Eli oikein hyvää kuuluu =)
 
Tänään on taas loistava päivä.
aamupalan aikan joku tuli koputtamaan ovea ja yllätys yllätys siellä oli puhelinlaitoksen miäs. Eli kotona ollaan tietokone ääressä piiiiitkästä aikaan :D
Ja ulkona on viileämpää kuin tavallisesti. Tänään vain 27 astetta varjossa, kun tavallisesti reilusti yli 30.
IHANAA
Ja Suomen matka senkun lähestyy eli 2vkoa enään lähtöön
 
Tässähän tää menee, huomenna töihi, 3 vk lomalla on tultu oltua, mitä ny firman asioita oon pari päivää hoitanu loman aikana. Väsyttää ja lonkkaa särkee mökillä puutalkojen takia, mut onneks o lääkkeet siihenki vaivaan. Satais vain niin pääsis mustikkaan ja sienestämään kunnolla
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Tässähän tää menee, huomenna töihi, 3 vk lomalla on tultu oltua, mitä ny firman asioita oon pari päivää hoitanu loman aikana. Väsyttää ja lonkkaa särkee mökillä puutalkojen takia, mut onneks o lääkkeet siihenki vaivaan. Satais vain niin pääsis mustikkaan ja sienestämään kunnolla
Joko on sieniä tulossa?
Ollaan meinaan Suomeen tulossa ens viikolla ja kuukaus ollaan siellä. OIs kiva päästä sieniä kerää ja jos kerkeis ne vielä kuivattaa ja tuoda tänne etelään
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitiäisen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Tässähän tää menee, huomenna töihi, 3 vk lomalla on tultu oltua, mitä ny firman asioita oon pari päivää hoitanu loman aikana. Väsyttää ja lonkkaa särkee mökillä puutalkojen takia, mut onneks o lääkkeet siihenki vaivaan. Satais vain niin pääsis mustikkaan ja sienestämään kunnolla
Joko on sieniä tulossa?
Ollaan meinaan Suomeen tulossa ens viikolla ja kuukaus ollaan siellä. OIs kiva päästä sieniä kerää ja jos kerkeis ne vielä kuivattaa ja tuoda tänne etelään
=)
Satanut on ainakin lapissa todella paljon,sen perusteella luulis sieniä tulevan

=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiitiäisen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaanuska:
Tässähän tää menee, huomenna töihi, 3 vk lomalla on tultu oltua, mitä ny firman asioita oon pari päivää hoitanu loman aikana. Väsyttää ja lonkkaa särkee mökillä puutalkojen takia, mut onneks o lääkkeet siihenki vaivaan. Satais vain niin pääsis mustikkaan ja sienestämään kunnolla
Joko on sieniä tulossa?
Ollaan meinaan Suomeen tulossa ens viikolla ja kuukaus ollaan siellä. OIs kiva päästä sieniä kerää ja jos kerkeis ne vielä kuivattaa ja tuoda tänne etelään
=)

Juu, keväästä oli paljon korvasieniä ja nyt on jo kanttarellit ja tatit ilmestyneet
 
Kesäflunssa päällä, eli sairaslomalla kotona. Junnu jäi kotiin kaveriksi, esikko lähti päiväkotiin, kun on uimakoulua vielä parina päivänä. Mukava kun käyttävät päiväkodista siellä. Mustikoita on poimittu. Töitä riittää, mutta reilun 2 vkon päästä alkaa loma ja reissuun ollaan lähdössä. Matkailuauto saatiin lainaksi kaverilta. Lapset odottaa Ähtärin eläinpuistoa ja Muumimaailmaa. Jossain huvipuistossa aiotaan kans käydä, ehkä Tykkimäki tai Särkänniemi. Talven polttopuut on sisälle saatu ajettua.
 
Hyvää kun ei valita :/ 2 ja puol kuukautta lomaa ja viimeset 2 viikkoo oon hakannu päätä seinään! Mä en jaksa enää olla lomalla! Vielä 3 viikkoo (olen koulussa töissä). Lasten kanssa menee ihan hyvin, mitä nyt välillä pientä kinaa.. Sinkku/seksielämä, hmm..Mikä se on :x yritetään treffata jotain kokelaita mut jotenki mulla on menny maku miehistä..saanu niin paljon p.askaa käteen varmaankin.. Mutta eipä mitään sen kummallisempaa, et ihan ok! B)
 

Yhteistyössä