Kokki nro 3
Meillä oli kaalipataa (kaalia, porkkanaa, inkivääriä, hunajaa, soijakastiketta), cashewpähkinöitä/raejuustoa sekä eilisestä porkkana-perunamuusista tehtyä rieskaa.
Näännyttäminen ei kannata! Nimim. kokemusta on. Jos on henkisesti paska olo (en tiedä, onko sulla, vai oliko kommenttisi lähinnä huumoria), liian vähän syöminen moninkertaistaa sen ankeuden.En mitään. Oon näköjään ajatellut, et paras ratkaisu elämälle on näännyttää itsensä hengiltä.
Mut mmm, rieskaa. Voiskin tehdä joku kaunis päivä.
Meillä on tullut ihan hyviä rieskoja ihan millaisemmasta muusista vain! Muuten, jos tulee hirveän liisterimäistä muusia: ethän käytä sauvasekoitinta muusin tekemiseen? Se jotenkin rikkoo sen perunan rakenteen niin, että muusista tulee tahmeaa.No oli se puoliksi huumoria... no ehkä kokonaan En vaan saa aikaiseksi a) tiskata ruoanlaittovälineitä b) käytyä kaupassa hakemassa tarvikkeita.
Minkälaisesta muusista mielestäsi saa parhaat rieskat? Sellaisesta kokkaremaisesta vai "liisterimäisemmästä"? Vaikka tekisin saman lajin perunoista muusia, niin mulla se tekstuuri vaihtelee tosi rajusti ihan vahingossakin. Jos tulee vahingossa sellasta liisterimäisempää niin en jaksa edes yrittää tehdä rieskoja.. mut tulisko niistäkin kuitenkin ihan hyviä?
Käytän Mutta välillä tulee silläkin sellaista kuohkeaa. Ehkä seuraavan satsin survasen toisella tavallaMeillä on tullut ihan hyviä rieskoja ihan millaisemmasta muusista vain! Muuten, jos tulee hirveän liisterimäistä muusia: ethän käytä sauvasekoitinta muusin tekemiseen? Se jotenkin rikkoo sen perunan rakenteen niin, että muusista tulee tahmeaa.
pärjääätköhän,sä nyt iltaan asti...Kanafilee fajitas, täysjyväpastaa, uunijuureksia, salaattia, kurkkuviipaleet, paprikasuikaleet, raejuustoa, lasi rasvatonta maitoa ja päälle 2kkp maitokahvia.
Sauvasekoitin on tosiaan väärä työkalu Tavallinen perunatömppä (eli mokkonuija) ja sähkövatkain ovat a ja o muusin valmistamisessa. Unohda se sauvasekoitin Mun mieskin käytti kerran sauvasekoitinta, ja totesi, että oli viimeinen kerta!Käytän Mutta välillä tulee silläkin sellaista kuohkeaa. Ehkä seuraavan satsin survasen toisella tavalla
No ei minun tarvi tuolla iltaan asti oottaa, toi oli vaan lounas.. oon syöny välipalan, sitten tulee päivällinen ja sitten iltapala... Ja aamulla aamupala joissa kaikissa on kyllä laskettu tarvittava määrä.pärjääätköhän,sä nyt iltaan asti...
Mä en osaa edes kuvitella mitä on intialainen makkarakastike. En ole koskaan törmännyt intialaiseen ruokaan jossa olisi ollut makkaraaintialainen ja makkarakastike, yöksis