Mitä sinun PITÄISI tehdä tänään?

Mulla odottaa pitkä työlista, mutta en vaan millään saa aloitettua.
Pitäisi vaimoa ruveta auttamaan, kun säntäsi jo pari tuntia sitten tonne pihalle puuhastelemaan, sitten pitäisi suolata toi pihatie, on meinaan jäässä (piti jo eilen), sitten pitäisi käydä (lapsuuden)kotona äitiä morjestamassa ja illalla tulis vieraita, että siivotakin pitäisi.
Ja koiraa viedä ulos...
Mitä sinun PITÄISI tehdä tänään ??

Pestä pyykkiä ja siivota vaatekaappi, saas nährä tuleeko tehtyä. :D
Viimeinen hiihtolomapäivä, huomenna jatkuu työt.

mahdoton tehtävä
Siivota, kokkailla ensi viikoksi ruokia, ulkoilla, hakea kaveri lentoasemalta (parin tunnin reissu) ja ehtiä vielä tekemään etätöitä 3-4 tuntia. Menkkojen takia järkyt krampit ja makaan vaan sohvalla ja vituttaa :(

halipupu harmaana
Ei tartte tehdä yhtään mitään, ihanaa! Ruoka on kyllä jo tulossa, mutta sitten lähden äidin kanssa käymään tuttujen luona ja haudalla, joten mies saa jäädä lasten kanssa eikä mun tosiaankaan tartte tehdä mitään. Ihan mukava tällainen päivä väliin!

mulla
pyykkikone jo pyörinyt, koko kämpän imurointi, huutikseen vaatteita, sähköposteja, pojan vaatehuoneen järkkäämistä (osa lahjoituspussiin, osa myyntipinoon), ja tuli tilattua alle 40 e lilliksestä wheatin toppahaalarikin. Tiskikone just piippasi. Ruoka pitäisi tehdä (ennen ku mies ja poika anoppilasta kotiutuvat) jne. Mut yritän ehtiä levätäkin hetken.

Mutta to do listalla olisi: mm laminointikoneen testaus, omien vaatteiden lisäpunkaminen, kauppalistan teko jne.

Käydä uimassa (käyty jo)
Siivota (alotettu)
Laittaa ruoka tulemaan (just meen)
Odotella vieraita (ei oikein jaksais, jotkut vaan kutsuu ittensä kylään)
Ja kun piippaus kävi niin esikon vaipat kuivuriin näköjään

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä