Mitä sinulle kuuluu?

  • Viestiketjun aloittaja "miemie"
  • Ensimmäinen viesti
"miemie"
Mitäs sulle kuuluu just nyt ja mitä teet :)

Mä istun tuolissa läppäri sylissä, syön raffeleita/juon mandariini fantaa ja odottelen kauhukeittiön alkamista.

Tuuletin hurisee tuossa parin metrin päässä, "ihana" ilta-aurinko lämmittää asuntoa taas niin kivasti :( :)

Hyvää kuuluu siis, mut kuuma on.
 
Hyvää kuuluu, hellettä on täälläkin.
Palstailen sohvalla kännykällä.
Katon myytinmurtajia ja napostelen karkkia. :)
 
"mämä"
No jonkun olusen tässä juon, ruokaa sulatellen. Ei kait täällä ole edes lämmin, olisko alle 19 astetta. epätoivoisesti selaan tätä ja av:ta kun ei telkkarista tule mitään.
 
Hyvää, kiitos!

Ahkeroin päivän. Hoidin puutarhan, paistoin sekä sieni- että kalapiirakan. Hetki sitten kävin pienellä lenkillä ja juuri työnsin liha-peruna-paistoksen uuniin. Mies ja muut työmiehet saapuvat pian ja... nyt mä avaan yhden siiderin ja nautin tovin joutenolosta.
 
"hmh"
Tulin lenkiltä, kukkakaali-sienigratiini uunissa, mies lukee kirjaa tossa parin metrin päässä. Gratiinin valmistuttua saunaan. Arska paistaa ja on kivaa ja rauhallista.

Ja lapset, niin. Toiseksi vanhimmalla alkoi juuri kesäloma, muut kolme puurtavat töissä, itse asiassa kaksi nuorinta juurikin näin perjantai-iltana ovat töissä. Vanhimmalla taitaa sentään olla viikonloppu vapaata. Lapsenlapsia tulossa huomenna ja ovat keskiviikkoon asti. (Ja tänäänkin päivällä oli muutama.)
 
kade
[QUOTE="hmh";28664286]Tulin lenkiltä, kukkakaali-sienigratiini uunissa, mies lukee kirjaa tossa parin metrin päässä. Gratiinin valmistuttua saunaan. Arska paistaa ja on kivaa ja rauhallista.

Ja lapset, niin. Toiseksi vanhimmalla alkoi juuri kesäloma, muut kolme puurtavat töissä, itse asiassa kaksi nuorinta juurikin näin perjantai-iltana ovat töissä. Vanhimmalla taitaa sentään olla viikonloppu vapaata. Lapsenlapsia tulossa huomenna ja ovat keskiviikkoon asti. (Ja tänäänkin päivällä oli muutama.)[/QUOTE]

Miksei meillä ole tällasta mummilaa...?
 
katkera ex mies
Ihan paskaa kuuluu, vaimo petti ja jätti. Lapsia en enään näe niin usein kuin haluaisin. Istun täällä koneen edessä yksinäni.. Voishan sitä mennä ihmistenkin ilmoille mutta tuntuu ettei edes pystyisi puhumaankaan kenenkään kanssa..
 
"Vieras"
Olen yksin kotona, mies ja lapset ovat mummolassa lomailemassa. Lähtivät maanantaina ja tulevat vasta 1,5 viikon päästä. Itse olen töissä vielä ensiviikon ennen kuin alkaa loma.

Minulla on töistä vapaa viikonloppu ja tänään olin koiran kanssa pitkällä treenirupeamalla. Ensin tokotreenit aamusta, sitten kotiin syömään, samantien agilitytreenit, siihen päälle pitkä 2t lenkki, jolle hain toisenki koiramme ja sitten käytiin vielä toisen koiran kanssa nostamassa pitkä jälki. Olen siis ollut ulkona koko päivän.

Tulin kotiin klo 19, luutusin lattiat kahden koiranpennun jäljiltä (ovat jo muuten aikalailla sisäsiistejä, mutta tällainen pitkä päivä kotona keskenään saa aikaan lätäköitä) ja tein itselle iltaruuaksi lämpimiä leipiä. Alkavatki olla valmiit syötäväksi, joten seuraavaksi syön, käytän koko koiranelikon iltapissalla ja lähden suihkun kautta sänkyyn lukemaan kirjaa.
 

Yhteistyössä