Mitä SINULLE kuuluu??

Tässä kärvistelen PMS-oireiden kourissa jo toista viikkoa, alkasivat nyt jo... *huoh* Ottaa päähän kaikki ja lujaa ja oon ihan tositosi kyllästyny komentaan tota touhutaaperoo. Oltiin mummoloissa viikon verran ja ei muuta ku hohhoijaa. No oli siin kivatki puolensa, mut jotenki tosi väsyttävää.. Ihana tulla kotiin, ku kaikki on jo nosteltu tarpeeks korkeelle jne. Et ei periaattees niin kamalaa, mut silti semmonen grrr-olo.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
oikein hyvin! aamulla oli aika surkee olo mutta nyt on hyvä olla. uus (meille uus siis) auto johon mahtuu koko lauma + vielä 1. :D vihdoinkin saatiin tila-auto. 1 asia vähemmän stressattavana. kohta tulee jääkiekkoa ja sit nukkumaan. la lähenee koko ajan. yey! :heart:
Onnea uudesta autosta!!!
Meillä sama edessä syksyllä, ei vaan olla löydetty sopivaa vielä
kiitos. :heart:
 
Ihan mukavaa. Mies on Suomessa edelleen ja remonttia tekee kotosalla, laatoittaa portaita seka edesta etta takaa. Vanhin poika kavi tekemassa IB-testit Matlidensiin. SYK: n testit olivat lauantaina. Vanhimmalla likalla alkoi tanaan astman tutkiminen. Spirometria ja labrat olivat tanaan. Pihatoita olen itse tanaan tehnyt. Nyt saunaan ja sitten Suomen pelia seuraamaan.
 
Mulle ei kauheen hyvää..oon aika väsynyt, pienimmällä on kaikista pahin tuo vesirokko ja univelkaa on ennestääkin. Kaikki on kyllä hyvin elämässä noin niin kuin yleensä ottaen..mä vaan aika väsynyt..huono äiti jolla ei pinna veny. Minä joka haluaisin olla täydellinen äiti..on kova todellisuuden tömäys näin iltasella kun ynnään kulunutta päivää :|

Lapset on elämäni tärkeinpiä asioita..tekisin mitä vain heidän takiaan.
Mä en vaan aina jaksa.
Miehen kanssa ei olla saatu olla puoleentoista vuoteen kahden yhtäkään yötä.
Olisi vaan niin ihanaa olla ihan kahdestaan..nukkua rauhassa..vain yksi yö edes :/

 
Jokupa harmaana
Oudon tunnoton. Vaikka nukkuisi on väsynyt, jos nukkuu. Pää täynnä harmillisia ajatuksia. Yhtäkkiä tulee tunne, että mitä minä mietin, mähän olen onnellinen ja hetken päässä vatsanpohjaa painaa kekäleet ja tuntuu, ettei millään ole mitään merkitystä. Niin paljon asioita läpikäymättä ja nyt kun ne lyö kerralla päälle, niin tekisi mieli hypätä jorpakkoon.
 

Yhteistyössä