Mitä SINÄ saat lahjaksi äitienpäivänä?

• Viestiketjun aloittaja Minä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja surua:
Eipä varmaan muisteta mitenkään. Lapsi ei vielä ite osaa mitään tehdä, ja miehen kanssa vkonloppuna päätettiin pitää pientä paussia toisistamme (tai minä hänestä ), joten tuskin on täällä mitään lapsen kanssa puuhaamassa :,(
En vaan viitti sitten kummemmin edes mummoja muistaa, ettei tuo lapsi sitten muista, että isin kanssa piti äidille kakku väsätä :(
Yritä kääntää asenne niin päin, että saat nauttia lapsen kanssa kahden äitienpäivästä - tämä on siis teidän kahden yhteinen juhla :)

mammanmurut
Alkuperäinen kirjoittaja äiti omille lapsilleen:
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
kiukuttelevia sukulaisia... oon jo valmiiks ihan kettuuntunu koko äitienpäivästä... mies ei oo muistanu koskaan mitenklään, meil 3 lasta..
ooks sä sun miehes äiti???
Mä en ole ainakaan, mutta mies arvostaa minua lastensa äitinä niin paljon että haluu sen näyttää, näin lausui :heart: Lisäksi haluaa opettaa lapsille tuon päivän merkityksen.

surua
Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:
Alkuperäinen kirjoittaja surua:
Eipä varmaan muisteta mitenkään. Lapsi ei vielä ite osaa mitään tehdä, ja miehen kanssa vkonloppuna päätettiin pitää pientä paussia toisistamme (tai minä hänestä ), joten tuskin on täällä mitään lapsen kanssa puuhaamassa :,(
En vaan viitti sitten kummemmin edes mummoja muistaa, ettei tuo lapsi sitten muista, että isin kanssa piti äidille kakku väsätä :(
Yritä kääntää asenne niin päin, että saat nauttia lapsen kanssa kahden äitienpäivästä - tämä on siis teidän kahden yhteinen juhla :)
Kiitos <3

nainen itsekkin
Alkuperäinen kirjoittaja äiti omille lapsilleen:
Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:
kiukuttelevia sukulaisia... oon jo valmiiks ihan kettuuntunu koko äitienpäivästä... mies ei oo muistanu koskaan mitenklään, meil 3 lasta..
ooks sä sun miehes äiti???
palstalla niitä miehensä äitejä löytyy. Nalkuttavia akkoja jotka haukkuu miehiään ja heissä itsessään ei ole mitään vikaa.

vieras
Mä saan liikuntakeskuksen vuosijäsenyyden. Itse olen kotihoidon tuella lapsen kanssa kotona, joten mulla ei olisi todellakaan varaa sellaiseen. Mies oli luvannut mulle sen kuitenkin maksaa, ja mä ilmoitin miehelle, että se riittää mulle äitienpäivälahjaksi. Mies oli tästä iloinen, koska stressaa aina ihan kamalasti noista lahjoista ja että onnistuuko ostamaan varmasti mieluista. No tämä lahja takuulla on mieluinen. Toki saan varmaan myös kortin, jonka ovat lapsen kanssa perinteisesti itse askarrelleet.

Äiti
En osaa sanoa....mies varmaan jotenkin muistaa, lapsi kun on vielä niin pieni ettei osaa kortteja väsätä. Tosin mies töissä aamulla, joten ei ainakaan aamiaista sänkyyn.

Oon aamuvuorossa töissä joten iltapäivällä sit vietellään äitienpäivää. Luultavasti pääsen ruokapöytään ja saan kakkukahvit päälle. Toivottavasti tänä vuonna saan vaikka kortin ja kukkia... viime vuonna en saanu mitään

Madeleine02
Lapset on tehneet kotona ja koulussa lahjoja/kortteja. Mies voi ehkä kukan ja kakun ostaa. Rahatilanne sen verran tiukka ettei oo rahaa ostaa oikein mitään. Käydään kyllä sit viikon päästä kahdestaan reissussa että jos sieltä sit löytyis jotain

V-ivian
No aamu alkaa varmaan pusuttelulla ja halittelulla, saan varmasti aamukahvin sänkyyn ja jotain aamupalaakin tuppaavat tekemään... Sitten ollaan yhdessä ja pidetään hauskaa, eiköhän me jotain keksitä taas tänäkin vuonna.

Mikä ihme tossa muuten on, et sillon kun on isänpäivä ja joku sattuu kysymään et mitä ostatte isälle (eli miehellesi ) lahjaksi niin kaikki on että "eihän se mun isä oo" yms ja nyt kun on äitienpäivästä kyse niin ollaan niin marttyyreita "en varmaan mitään nyyyyyyh...".

Lapsilta saan heidän omat askartelemansa kortit ja lahjat.

Mieheltä saan jonkun ruusuerikoisuuden. Lahjatoiveita hän ei ole nyt kysellyt, joten hänellä on joku oma ajatus nyt mielessä.

Kakun käyvät ostamassa konditoriasta ja ruokapuolen hoitavat jotenkin, luultavasti grillaamalla. Minulle käy kaikki muut vaihtoehdot paitsi se, että joutuisin itse tekemään jotain. :D

Yhteistyössä