Yritä kääntää asenne niin päin, että saat nauttia lapsen kanssa kahden äitienpäivästä - tämä on siis teidän kahden yhteinen juhlaAlkuperäinen kirjoittaja surua:Eipä varmaan muisteta mitenkään. Lapsi ei vielä ite osaa mitään tehdä, ja miehen kanssa vkonloppuna päätettiin pitää pientä paussia toisistamme (tai minä hänestä ), joten tuskin on täällä mitään lapsen kanssa puuhaamassa :,(
En vaan viitti sitten kummemmin edes mummoja muistaa, ettei tuo lapsi sitten muista, että isin kanssa piti äidille kakku väsätä
Mä en ole ainakaan, mutta mies arvostaa minua lastensa äitinä niin paljon että haluu sen näyttää, näin lausui :heart: Lisäksi haluaa opettaa lapsille tuon päivän merkityksen.Alkuperäinen kirjoittaja äiti omille lapsilleen:ooks sä sun miehes äiti???Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:kiukuttelevia sukulaisia... oon jo valmiiks ihan kettuuntunu koko äitienpäivästä... mies ei oo muistanu koskaan mitenklään, meil 3 lasta..
Kiitos <3Alkuperäinen kirjoittaja Nannanapa:Yritä kääntää asenne niin päin, että saat nauttia lapsen kanssa kahden äitienpäivästä - tämä on siis teidän kahden yhteinen juhlaAlkuperäinen kirjoittaja surua:Eipä varmaan muisteta mitenkään. Lapsi ei vielä ite osaa mitään tehdä, ja miehen kanssa vkonloppuna päätettiin pitää pientä paussia toisistamme (tai minä hänestä ), joten tuskin on täällä mitään lapsen kanssa puuhaamassa :,(
En vaan viitti sitten kummemmin edes mummoja muistaa, ettei tuo lapsi sitten muista, että isin kanssa piti äidille kakku väsätä
palstalla niitä miehensä äitejä löytyy. Nalkuttavia akkoja jotka haukkuu miehiään ja heissä itsessään ei ole mitään vikaa.Alkuperäinen kirjoittaja äiti omille lapsilleen:ooks sä sun miehes äiti???Alkuperäinen kirjoittaja surullinen:kiukuttelevia sukulaisia... oon jo valmiiks ihan kettuuntunu koko äitienpäivästä... mies ei oo muistanu koskaan mitenklään, meil 3 lasta..
Sama täällä :heart:Alkuperäinen kirjoittaja XXX:Lapset ovat tehneet päiväkodissa/koulussa jotakin, ne saan. En muuta.
Hauskaa, mullakin oli=) Tosin eivät muistaneet tarpeeksi, mutta kuitenkin...Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:En yhtään tiedä. Mulla oli synttärit eilen, silloin muistivat jo ihan tarpeeksi :heart: