Mitä sinä annoit kummilapsillesi joululahjaksi ja minkä ikäisiä

  • Viestiketjun aloittaja ettäs
  • Ensimmäinen viesti
Täysi-ikäiselle kummitytölleni lähetin kortin. En ostanut lahjaa, koska hän ei ole vuosiin pitänyt minuun mitään yhteyttä, vaikka olen yritäänyt.

Kohta 3-vuotias kummityttöni sai minulta toivomansa Hello Kitty -astiaston ja Hello Kitty -palapelin.
 
"asd"
7 vuotiaalle ostin hm:stä kaksi t-paitaa(pitkä ja lyhythihainen), 2 paria batman pikkareita, sukat, ja jonkun joulupallon jossa oli sisällä suklaata.

2,6v sai Salama Mcqueen kirjan jossa oli äänet sekä Tzu tzu petsin.
 
"Viima"
Inkojen aarre peli 7vuotiaalle tytölle ja tais olla mieluinen kun tuli tänään kylään peli kainalos ja pelattiin varmaan viis peliä putkeen

5kk sai brion muurahaisen, sukkia, sukkahousut, villasukat.
 
"vieras"
13 v. sai Nomination -palan ja hiuskoristeita toiveensa mukaisesti. 2 v. sai kaksi kirjaa.

N. eskari-ikäinen kummityttöni ei saanut mitään, koska ex-mieheni vaatimusten mukaisesti lopetin yhteydenpidon hänen siskonsa lapseen eron yhteydessä. Joka vuosi mietin sitä ja tunnen jonkinasteista syyllisyyttä, mutta erosimme kun hän oli alle 2-vuotias ja nyt tuntuisi tosi oudolta yhtäkkiä alkaa olla olemassa hänelle uudelleen. Joten olkoon näin.
 
[QUOTE="vieras";25298753]

N. eskari-ikäinen kummityttöni ei saanut mitään, koska ex-mieheni vaatimusten mukaisesti lopetin yhteydenpidon hänen siskonsa lapseen eron yhteydessä. Joka vuosi mietin sitä ja tunnen jonkinasteista syyllisyyttä, mutta erosimme kun hän oli alle 2-vuotias ja nyt tuntuisi tosi oudolta yhtäkkiä alkaa olla olemassa hänelle uudelleen. Joten olkoon näin.[/QUOTE]

Tää on niin inhottava tilanne. Mulla on vähän sama yhteen mun "kummilapseen" ja exmiehen tyttäreen. Haluaisin olla heille olemassa, mut en enää oikeen osaa. :(
 
"Kifa"
16 v tytölle kengät jotka valitsi itse ja leffalipun, 14 v pojalle lahjakortin urheilukauppaan, 8 v pojalle kirjan joka kuulemma ei sitten ollutkaan mieluinen mutta kun en saanut äidiltään parempaakaan vinkkiä :(
 
"vieras"
1 v. tyttö sai leluauton, joka soi kun eri kohtia painaa.
5 v. poika sai lego hero factory-önniäisen.
1 v tyttö sai satukirjan.
9 v. tyttö sai Hello Kitty rannekellon.
 
tiinulle
Annoin kaikille muille kummilapsille hyviä lahjoja, paitsi yhdelle.

Sisko pyysi kummiksi lapselleen, mutta katkaisi sitten yhtäkkiä välit. Nykyään olenkin ihmetellyt, että miksi ihmeessä pyysi kummiksi... :/ En oo kyseistä kummilasta nähnyt kuin ristiäisissä. Niin kauan, kuin he eivät pidä yhteyttä, en pidä minäkään.
 

Yhteistyössä