vieras
No niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Tässä hyvä esimerkki syystä, miksi en viitsi naisten kanssa edes kaveerata.
Sama meininki kuin vanhoina kunnon yläasteaikoina! :heart:
No niinpä.Alkuperäinen kirjoittaja Lex:Tässä hyvä esimerkki syystä, miksi en viitsi naisten kanssa edes kaveerata.
Sama meininki kuin vanhoina kunnon yläasteaikoina! :heart:
En. Kuinka niin? :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Huusitkos sinä Aaban huutiksesta eilen yhden ticketin setin? Anteeksi että tulen tähän ketjuun "häiriköimään"..
Ai jaa. No minä se en ollut.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se oli joku, jolla melkein sama nimimerkki kuin sulla, kyttäsin sitä pukua
oisit vain avautunu.. entisiä kavereita niistä osa on jo kuitenki!Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:tänään oli meillä se jumppa-tunti ja täytyy sanoa että oli tunnelma vähän maassa enkä nauttinut kuten ennen. Kyseiset juonittelijat olivat siellä ja piti ihan yrittämällä yrittää olla normaali ja asiallinen kun teki mieli alkaa laukoa totuuksia, mitä mieltä olen tuollaisesta käyttäytymisestä...
totta. Ei vaan viittis alkaa riehumaan kun piirit on niin pienet jo muutenkin. Hankala tilanneAlkuperäinen kirjoittaja ei mitään menetettävää:oisit vain avautunu.. entisiä kavereita niistä osa on jo kuitenki!Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:tänään oli meillä se jumppa-tunti ja täytyy sanoa että oli tunnelma vähän maassa enkä nauttinut kuten ennen. Kyseiset juonittelijat olivat siellä ja piti ihan yrittämällä yrittää olla normaali ja asiallinen kun teki mieli alkaa laukoa totuuksia, mitä mieltä olen tuollaisesta käyttäytymisestä...