Mitä sinä ajattelisit tällaisesta?

Joo, oisinhan mä voinu vaan kutsua sen ja sanoa että luin viestin myöhemmin, ehdin jo kutsua... mutta ei sekään kyllä ole hyväksyttävää.

Joo, taidamme tehdä omat reissut keskenämme, menkööt muut minne menevät. Harmittaa vaan kun nyt mulla ei huvita enää reissata kenenkään kanssa, joiden kanssa on ennen reissattu.

Ei vaan mee jakeluun miten kukaan lähtee tuollaseen mukaan... vielä ite sanoo että "ei mulla mitään sitä vastaan ole mutta kun X sano että eikö oltais kutsumatta...."

tänään oli meillä se jumppa-tunti ja täytyy sanoa että oli tunnelma vähän maassa enkä nauttinut kuten ennen. Kyseiset juonittelijat olivat siellä ja piti ihan yrittämällä yrittää olla normaali ja asiallinen kun teki mieli alkaa laukoa totuuksia, mitä mieltä olen tuollaisesta käyttäytymisestä...

ei mitään menetettävää
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
tänään oli meillä se jumppa-tunti ja täytyy sanoa että oli tunnelma vähän maassa enkä nauttinut kuten ennen. Kyseiset juonittelijat olivat siellä ja piti ihan yrittämällä yrittää olla normaali ja asiallinen kun teki mieli alkaa laukoa totuuksia, mitä mieltä olen tuollaisesta käyttäytymisestä...
oisit vain avautunu.. entisiä kavereita niistä osa on jo kuitenki!

Alkuperäinen kirjoittaja ei mitään menetettävää:
Alkuperäinen kirjoittaja Logotar:
oisit vain avautunu.. entisiä kavereita niistä osa on jo kuitenki!
totta. Ei vaan viittis alkaa riehumaan kun piirit on niin pienet jo muutenkin. Hankala tilanne :(

Yhteistyössä