Mitä sexyä haluisitte kokeilla,mut ette "kehtaa"

HEH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 22:59 vieras kirjoitti:
Mulla joskus oli se "fantasiana" et haluisin kahta miestä samaan aikaan,siis molempiin reikiin samanaikaisesti mut juma kun oma mieskin vaan kakkoseen tulee niin tekee niin kipeetä että :x Outoo on se että kun me saxtaillaan miehen kanssa niin kuvittelen että mies p.anee jotain muuta naista siis jotain jonka me tunnemme :snotty: Ja mä olen siis niin mustis muuten etten käsitä miten sellasesta saan kiksejä :whistle: En usko että pystyisin kuitenkaan vierestä kattoon kun mies painaa jotain muuta friidua :/
LILA kirjoitti harmaana :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 
olen niin kalkkis etten koskaan haaveile seksistä sinänsä,siis toimintana. Mulla täytyy aina olla tunneside olemassa toiseen jotta mitään seksiä voisi ollakaan,ja haaveet näinollen liittyy aina siihen rakkaaseen ihmiseeni.
 
ujonainen
Kyllä muakin haluttais kokeilla toisen naisen kanssa..mut tarvis olla kyllä ääretön humala päällänsä tai sitten jotain "seksipillereitä" nakannu muutaman kurkkuun.
Ja mikä ettei jonkinmoinen ryhmäsessio vois kanssa olla ihan kutkuttava ajatus :p :p
 
en ole kehdannut pokata naista, vaikka haluaisin. kaksi tai kolme miestä samaan aikaan on tullut kokeiltua ja kaikki muut, muttei tuota naista ..

*haaveilee aina* ja joskus aikoo toteuttaa kun "se oikea" nainen tulee kohdalle =)
 
Rosellalle neljäs toukokuuta
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 22:08 äiti kirjoitti:
Miten joku pissalla ja kakalla sotkeminen voidaan yhdistää seksiin?

Hyi ällötys oksennus mitä kummajaisia sitä löytyykin maailmasta.
Pitää olla jokin pahasti pielessä jos ei muuten nautintoa tunne.

Kuvitteleppa omalle kohalles.....
YÖK YÖK Jotain aivovammasen touhua. :/
 
HEH
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.04.2007 klo 22:08 äiti kirjoitti:
Miten joku pissalla ja kakalla sotkeminen voidaan yhdistää seksiin?

Hyi ällötys oksennus mitä kummajaisia sitä löytyykin maailmasta.
Pitää olla jokin pahasti pielessä jos ei muuten nautintoa tunne.

Kuvitteleppa omalle kohalles.....
en tiiä.

mut tulipa mieleen kun yks tuttu (mies) selitti, että joku nainen olisi halunnut, että hän olisi katsellut lasipöydän alla kun tämä "tekee asiansa" pöydän päällä. Ei ollut kuulemma suostunut. :LOL:

(oli mennyt halut vähäksi aikaa :D)
 

Yhteistyössä