Mitä seuraavaksi?

Huomenta kaikki kohtalotoverit siellä!

Mä tuossa omassa profiilissa olenkin jo hieman selostanut tilannettamme ja nyt haluaisin teiltä jo kokeneimmilta neuvoa/tietoa että mitä seuraavaksi tapahtuu? Eli Clomeja oon tässä jo pitkän aikaa napsinut tuloksetta, tai tuloksetta ja tuloksetta. No, munarakkulat sillä on kai saatu hyvin kypsymään ja että oviskin olis tapahtunut että senverran tulosta, mutta kun se ei riitä valitettavasti: / Eli... Onko meillä seuraavaksi inseminaatio edessä? Miehen simpat on hyvää laatua lausunnon mukaan että siinä ei ongelmaa sen puolesta. Mulle tehtiin tossa kesällä munatorvien aukiolotutkimus myös joka osoitti että putket on auki, vaikka toimenpide oli senverran kivulias että luulin jo siitä kivusta että ne ei ole auki. Mutta kaippa se lääkäri totta puhui kun sanoi olevan auki.:saint: Entäs itse inseminaatio onko se kivulias? Kuinka kauan operaatio kestää?
 
Vauvakuumetta
Heippa Africanwife.
Inseminaation on yleensä melko kivuton, ja kestää vain hetken. "Pöydälläoloaika" on vaan muutaman minuutin. Toimenpiteenä on yleensä siis lyhyempi, kuin aukiolotutkimus, ja vaikka aukiolotutkimus on ollut kivulias, voi inssi olla kivuton. Nuo ovat kaksi erilaista toimenpidettä, ja tehdään eri välineilläkin. Inssiä ei kannata jännittää, jo toimenpiteenäkin se on miellyttävämpi kuin aukiolotutkimus, koska siinä on mukana positiiviset toiveet ja odotukset.
Varmasti keskustelette seuraavalla käynnillä hoitojenne jatkoista, ja nämä ovat tietenkin yksilöllisiä. Meillä on takana kolme vuotta luomuyritystä, ja ikää 38, joten hoitomme aloitettiin heti inseminaatioilla. Tsemppiä teille hoitoihin, ja plussaonnea!
 
Meillä aloitettiin yhdistelmällä clomit ja inseminaatio, ja meidän onneksemme näyttää siltä, että ainakaan toistaiseksi ei pidemmälle tarvitsekaan edetä :) Inseminaatio on kivuton ja helppo toimenpide itsessään eli sitä ei tarvii pelätä. Eli varmaan riippuu hoitavasta lääkäristä, että minkä arvioi parhaaks tavaks jatkaa. Tsemppiä hoitoihin!
 

Yhteistyössä