Mitä se tarkoittaa, kun mies vastaa näin...

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ikinä, ikinä en uskonut, että tulisin täältä tämmöistä kyselemään.. Ja ehkä vastaus on itsestäänselvä, mutta tarvitsen siihen vain vahvistuksen ulkopuolisen näkökulmasta.

Olen ollut erään miehen kanssa yhteyksissä enemmän ja vähemmän. Nyt sitten kerroin hänelle, että on ollut ajatuksissa aika paljon viime aikoina, ehkä vähän liikaakin. Vastaus oli " :) ". Mitä??? Mitä se tarkoittaa? :D
 
no et kiva, et ajattelet mua tjsp.
Eipä noista aina tiedä. =)

Mä ilmoitin taannoin yhdelle miehelle että mitä teen kun en pysty ajattelemaan kun sua =D sanoin tosin päin naamaa.. mies tuumas siihen, että sittenhän meitä on kaksi. =o =D
se oli sanomattakin selvää ;)
 
"hmm"
EI välttämättä halua ystävyyttä enempää, koska ei tosiaan vastannut jotain tyyliin "niin sinäkin minun ajatuksissani". On kuitenkin otettu, että häntä ajattelet :D
 
"aloittaja"
no et kiva, et ajattelet mua tjsp.
Eipä noista aina tiedä. =)

Mä ilmoitin taannoin yhdelle miehelle että mitä teen kun en pysty ajattelemaan kun sua =D sanoin tosin päin naamaa.. mies tuumas siihen, että sittenhän meitä on kaksi. =o =D
se oli sanomattakin selvää ;)
Aww...:)

No kun eihän noista tosiaan tiedä :D annan olla nyt, odottelen, josko mies ottaisi minuun yhteyden. Jos ei, niin ei siinä mitään, ei ole maailmanloppu.
 
"vieras"
no et kiva, et ajattelet mua tjsp.
Eipä noista aina tiedä. =)

Mä ilmoitin taannoin yhdelle miehelle että mitä teen kun en pysty ajattelemaan kun sua =D sanoin tosin päin naamaa.. mies tuumas siihen, että sittenhän meitä on kaksi. =o =D
se oli sanomattakin selvää ;)
Mieskään ei pystynyt ajattelemaan muita kuin itseään? No, ainakin rehellinen kaveri oli.
 
"aloittaja"
[QUOTE="hmm";28175526]EI välttämättä halua ystävyyttä enempää, koska ei tosiaan vastannut jotain tyyliin "niin sinäkin minun ajatuksissani". On kuitenkin otettu, että häntä ajattelet :D[/QUOTE]

Näin minäkin ajattelin :) Kyseessä on kuitenkin melkoisen ujo mies, joten en osannut varmaksi päätellä :D no vaan antaapa olla sitten :)
 
"vieras"
Siis vastaus oli pelkkä hymiö? Sehän voi tarkoittaa montaakin asiaa, ainakin luultavasti sitä ettei pidä tuota tunnustusta pahana, et siis ole niin vastenmielinen että häntä jotenkin haittaisi se että ajattelet häntä paljon.

Voi tietysti tarkoittaa että itsellään on samanlaisia tuntemuksia tai että haluaa flirttailla kanssasi vaikket niin kauheasti hänen mielessä ole ollut. Tai ehkä vain yksinkertaisesti pitää siitä että olet vähän kuumana häneen.

En nyt kuitenkaan miettisi tuota liikaa, et voi millään tietää mitä mies haluaa sinusta jos ei sitä suoraan kerro.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";28175567]Siis vastaus oli pelkkä hymiö? Sehän voi tarkoittaa montaakin asiaa, ainakin luultavasti sitä ettei pidä tuota tunnustusta pahana, et siis ole niin vastenmielinen että häntä jotenkin haittaisi se että ajattelet häntä paljon.

Voi tietysti tarkoittaa että itsellään on samanlaisia tuntemuksia tai että haluaa flirttailla kanssasi vaikket niin kauheasti hänen mielessä ole ollut. Tai ehkä vain yksinkertaisesti pitää siitä että olet vähän kuumana häneen.

En nyt kuitenkaan miettisi tuota liikaa, et voi millään tietää mitä mies haluaa sinusta jos ei sitä suoraan kerro.[/QUOTE]

Totta.
 
"mies"
Eihän mies voi tietää millä tavalla on ollut sinun ajatuksissasi - kielteisessä vai myönteisessä mielessä? Ystävänä vai muuta? Vihaa, rakkautta vai iinhoa. Usein kun nainen vietittää tuollaista, se tarkoittaa että nainen ei itsekään tiedä tunteistaan ja mitää haluaa.
 
"aloittaja"
[QUOTE="mies";28175625]Eihän mies voi tietää millä tavalla on ollut sinun ajatuksissasi - kielteisessä vai myönteisessä mielessä? Ystävänä vai muuta? Vihaa, rakkautta vai iinhoa. Usein kun nainen vietittää tuollaista, se tarkoittaa että nainen ei itsekään tiedä tunteistaan ja mitää haluaa.[/QUOTE]

Entäs jos mies tietää, että kyse on täysin myönteisistä fiiliksistä?
 
Mulle tuli mieleen,että mies ihmettelee tuota kun sanoit,että ehkä liikaakin ajattelet. Ei siis tiedä mtiä se mahdollisesti tarkoittaa.
Voisin jopa ajatella,että voisi olla hieman peljästynyt siitä ja haluaa varmsitaa asiaa,ettet ole takertumassa liiaksi.
 
"aloittaja"
[QUOTE="vieras";28175796]Voi pölöpäät. Tuohan oli tyytyväisyyden ilmaisu, herttainen sellainen eli mieheen pitää pitää yhteyttä. Ja olen aivan varmasti oikeassa.[/QUOTE]

Pölöpäät, ihana :D

No, kysyin mieheltä mitä tarkoitti tuolla. Sanoi, ettei osannut muutakaan vastata ja naurut päälle. Entistä hämmentyneempi :D
 
"mies"
Ei jumalauta että naiset on vaikeita. Joskus jos vastaa naiselle ilman hymiöitä niin siitä tullaan epäluuloiseksi että sanooko se nyt mitä ajattelee. Jos laitat hymiön niin siitäkin nainen tulee epäluuloiseksi tai vähintään alkaa pohtimaan jotain syvällisempiä tarkoitusperiä tai niiden puutetta tai millä mielellä sokkeloaivo nyt sattuukaan olemaan. Naisten kanssa ei kannattaisi KOSKAAN viestitellä tekstiviestillä tai sähköpostilla koska aina menee jotenkin käteen koko touhu.
 
.....
Höh, harmi. Yleensä se menee juurikin noin, että jos joutuu analysoimaan tai miettimään mitä mies tarkoittaa, se usein meinaa juuri sitä, ettei mies ole kiinnostunut. Oikeasti kiinnostunut mies ei jätä mitään arvailun varaan :)
 

Yhteistyössä