Ei siinä muuten ole haittaa, jos ei ole terveys-/paino- sokeritasapaino- tms ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:nii, kai se on ok vaikka laihdutankin? Mulle sopii tämmönen laihdutus paremmin ku täyskielto tai vaan yks herkuttelu päivä/ viikko. Tää herkku on joku lakupatukka tai pienen pieni pala piirakkaa, tai kevyt pulla tai muutama karamelli tmv.
Toi on ihana motto!Alkuperäinen kirjoittaja Afrika:pulla päivässä pitää lääkärin loitolla.
Rasvanpoltto pysähtyy. Eli paino ei välttämättä laskekkaan? Mutta eikö hedelmissäkin ole sokeria ja niitä kyllä voi syödä aika huoletta.Alkuperäinen kirjoittaja realisti:Ei siinä muuten ole haittaa, jos ei ole terveys-/paino- sokeritasapaino- tms ongelmia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:nii, kai se on ok vaikka laihdutankin? Mulle sopii tämmönen laihdutus paremmin ku täyskielto tai vaan yks herkuttelu päivä/ viikko. Tää herkku on joku lakupatukka tai pienen pieni pala piirakkaa, tai kevyt pulla tai muutama karamelli tmv.
Jokainen sokeripommi heilauttaa verensokerit taivaisiin ja ryminällä sieltä alas, eli makeanhimo voi joillakin pysyä yllä vain sen yhden lakupatukan takia ja rasvanpoltto pysähtyy.
Mikäs siinä, jos ei tuollainen häiritse ollenkaan tai että määrät oikeasti pysyy pieninä. Tai että todella saa jotain kiksejä tuollaisesta. Silloinhan kaikki on kunnossa.
Sanoo kuka? Ihan samaa sokeria se on hedelmissäkin. Vähäsokerisia hedelmiä (omena) voi syödä ja satunnaisesti muitakin, mutta suosisin silti marjoja.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta eikö hedelmissäkin ole sokeria ja niitä kyllä voi syödä aika huoletta.
No yleinen ohje tervelliseen ruokavalioon. Ei ehkä huoletta, mutta en oo kyllä rajotuksiakaan mistään huomaanu. Kyllä, olen aika riippuvainen makesta. Tiiä sitten olenko ihan ongemaksi astiAlkuperäinen kirjoittaja realisti:Sanoo kuka? Ihan samaa sokeria se on hedelmissäkin. Vähäsokerisia hedelmiä (omena) voi syödä ja satunnaisesti muitakin, mutta suosisin silti marjoja.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta eikö hedelmissäkin ole sokeria ja niitä kyllä voi syödä aika huoletta.
Ja joo, yksi lakupatukka voi pysäyttää rasvanpolton.
Onko sulla makeanhimo-ongelmia tms?
Pystytkö ihan helposti olemaan muutaman päivän ilman sitä pullaa tms? Jos et, se on ongelma. Jos voit, mikset sitten olisiAlkuperäinen kirjoittaja ap:No yleinen ohje tervelliseen ruokavalioon. Ei ehkä huoletta, mutta en oo kyllä rajotuksiakaan mistään huomaanu. Kyllä, olen aika riippuvainen makesta. Tiiä sitten olenko ihan ongemaksi astiAlkuperäinen kirjoittaja realisti:Sanoo kuka? Ihan samaa sokeria se on hedelmissäkin. Vähäsokerisia hedelmiä (omena) voi syödä ja satunnaisesti muitakin, mutta suosisin silti marjoja.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mutta eikö hedelmissäkin ole sokeria ja niitä kyllä voi syödä aika huoletta.
Ja joo, yksi lakupatukka voi pysäyttää rasvanpolton.
Onko sulla makeanhimo-ongelmia tms?
Pulla päivässä pitää luut piilossa!!Alkuperäinen kirjoittaja Afrika:pulla päivässä pitää lääkärin loitolla.