Mitä Sanna Marinin ystäväpiirissä tapahtui? Tietyt ihmiset katosivat ex-pääministerin ympäriltä. Mariniin yhdistetty komea mies on nyt hylkiö.

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tulihan se Sanna-kattaus sieltä skumppapulloineen, kun sitä tänään aiemmin pyysin tällä palstalla.
Eilen IS oli loppuunmyyty ruokakaupastani 1,60 € polkumyyntihintaan.
Käyn kohta tutustumassa kotikulmalle avattuun hyväntekeväisyysliikkeeseen, ja ostan päivän ip-lehden. Mainitsemallani yrityksellä on upea näyteikkuna ja onnistuneet nettisivut.
 
vierailija
Pääministeri Sanna Marinin juhlinta aiheutti kohun
Teksti: Petri Kiuttu, lähteet STT, Yle
Kuva: Lehtikuva
Uutinen julkaistu: 22.08.2022
Pääministeri Sanna Marinin juhlinta on aiheuttanut paljon keskustelua. Useat lehdet julkaisivat viime viikolla videoita, joissa Marin juhlii ystäviensä kanssa.
 
vierailija
Leuhka tuittupää

Sanna Marinin mielenmuutos aiheutti ylimääräisiä järjestelyjä Stubbin virkaanastujaisissa


Sanna Marin istui Stubbin virkaanastujaisissa eri paikassa kuin muut ex-pääministerit.
 
vierailija
Toimittaja Mari Julku mainitsi jutussaan Ville Tavion konservatiivisen kommentin
boomeriheitosta. Muka me sodan jälkeen syntyneet loukkaannuimme boomerinimityksestä. Sannan boomeriheitto on elämäni suurin kohteliaisuus.
Tavio on jähmettynyt kalkkiviivoilleen, ja me boomerit nautimme elämästämme täysin rinnoin. Toivottavasti Petteri pitää Kesärannassa bileet, joissa me bo boo boomerit voimme ottaa itsestämme selfien samalla taustalla kuin Sabina Särkkä.
Juhlan vuodenajalla ei ole väliä. Tykkään avantouinnista.
Menkää te muut siveellisemmät Valkeakosken saareen bilettämään. Aiheesta on juttu tänään Iltalehden printtinumerossa.
 
vierailija
Sannan ei enää pitäisi julkaista kilistelykuvia itsestään ja fanittamistaan teinijulkimoista! Ei vie kuin julkisuuskuvaansa vielä enemmän alaspäin.
Oletko itse kansakunnan kynttilä, kun sinulla muka on varaa antaa neuvoja maailman suosituimmalle naisvaikuttajalle? Mene hyvä ihminen peilin ääreen ja sano itsellesi: Haloo dorka. Tulipa kirjoitettua idioottimainen viesti sunnuntai aamuna mammapalstalle. Taatusti pystyt parempaan. Jos ihailet Riikkaa, käy etsimässä kierrätyskeskuksen Saa ottaa-laarista pantteripöksyt. Ehkä ne ovat minun vanhat legginsit, joita käytin ysärillä mökillä. Sen aikainen puolisoni ei sietänyt elukkakuvioisia housujani silmissään. Ei hän sietänyt vatsatanssivillitystäni eikä monta muutakaan asiaa. Sinä ja tämän palstan kantajengi muistutatte mielipiteiltänne ex-kultsiani monessa asiassa.
Niitä aikoja on hauska muistella iän tuomalla lempeydellä ja viisaudella.
Suomi eli silloin raskaita lamavuosia, ja minä olin kuin jonkun Aki Kaurismäki elokuvan rosoinen roolihahmo. Tehkää parodiaa itsestänne ja saavutuksistanne. Me lukijat mielellämme otamme kantaa meniko juttu hyvin vai onko vielä suorituksissanne viilaamista. Seuraavaksi keitän toisen kupin kahvia, ja kuuntelen tai katson klo 10 messun. Ihaninta kristinuskossa on se, että Jeesus oli kouluja käymätön puusepän poika. Häntä kiusattiin ja härnättiin jatkuvasti puheistaan. Niin ihmisiä nykyäänkin kiusataan. Viisainta on pysyä nimettömänä netin syövereissä. Jos tilalle ei keksi mitään tekemistä, on vain ja harjoittelee syvään hengitystä. Niin minä eilen tein, kun oli niin hutera olo.. Ehkä olen syönyt liian vähän, ja verenpaineeni heittelee.
 
Oletko itse kansakunnan kynttilä, kun sinulla muka on varaa antaa neuvoja maailman suosituimmalle naisvaikuttajalle? Mene hyvä ihminen peilin ääreen ja sano itsellesi: Haloo dorka. Tulipa kirjoitettua idioottimainen viesti sunnuntai aamuna mammapalstalle. Taatusti pystyt parempaan. Jos ihailet Riikkaa, käy etsimässä kierrätyskeskuksen Saa ottaa-laarista pantteripöksyt. Ehkä ne ovat minun vanhat legginsit, joita käytin ysärillä mökillä. Sen aikainen puolisoni ei sietänyt elukkakuvioisia housujani silmissään. Ei hän sietänyt vatsatanssivillitystäni eikä monta muutakaan asiaa. Sinä ja tämän palstan kantajengi muistutatte mielipiteiltänne ex-kultsiani monessa asiassa.
Sannako maailman suosituin naisvaikuttaja?
Ensin syötät itse valhetta, sitten haukut kirjoittajaa dorkaksi ja kirjoitustaan idioottimaiseksi?
Oot sä kyllä häpeämätön. Etkö sä yhtään katso, mitä kirjoitat?
Ja turha uhriutua tai että sua on kiusattu, kun itse puhut p*skaa.

No, samaa vasurien valehtelua kuin eilen joku harmaa laukoi "persut ovat epäsuosituin puolue", vaikka 1 kk sitten olivat 3.suosituin...:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Palstapesu
vierailija
Sannako maailman suosituin naisvaikuttaja?
Ensin syötät itse valhetta, sitten haukut kirjoittajaa dorkaksi ja kirjoitustaan idioottimaiseksi?
Oot sä kyllä häpeämätön. Etkö sä yhtään katso, mitä kirjoitat?
Ja turha uhriutua tai että sua on kiusattu, kun itse puhut p*skaa.

No, samaa vasurien valehtelua kuin eilen joku harmaa laukoi "persut ovat epäsuosituin puolue", vaikka 1 kk sitten olivat 3.suosituin...
(y)
 

Yhteistyössä