Minä sain kävelysauvat ja amerikasta tilatun filmitähtien suosiman kylpytakin. Toivoinkin ylellistä kylpytakkia. Kun muu väki oli jo nukkumassa sain parit seksikkäät alusvaatteet ja tyynyn alta löytyi vielä yksi yllätyspaketti :heart: :xmas:
sain paistinpannun. =)
kauan jo haaveillut eräästä tietystä pannusta, mutta en ole sitä raskinut ostaa niin yllärinä sitten sain sen ja oikein iloinen paketista olin.. =)
Mie sain kirjan ja sormuksen! Ja siis mieheltä, joka ei osta yleensä mitään koruja, ikinä, kenellekään! Olin todella yllättynyt tästä....ja otettu. Mieshän on siis aivan ihana! :heart:
etukäteen tiesin et tuoksun saan( annoin 2 vaihtoehtoa, joista sit itse valitsi mielestään paremman =) ), nahkasormikkaat, jumppapallon ja henkilövaa´ an, joka näyttää kaikki kehon prosentit. Nää kaksi viimeistä mainittua varmaan siltä pohjalta kun mulla syksyllä alkoi painonpudotus ja urheilu"riippuvuus" ja kun entinen vaaka ei näyttänyt tarpeeks tarkasti tai ehkä oli taka-ajatuksena lainata niitä
ai niin, sain vielä itse toivomani karvavuoriset sisätossut..
ei oo ollu moneen vuoteen tapana ostella mut nyt tilasin Avonilta Pro Expression setin kokonaisuudessaan + toilettilaukun kun hää ol pitkään jo funtsinut sitä ja mieheltäni en mittää muuta ku sen "vanahan lahjan"