mitä ruuaksi tänään?

  • Viestiketjun aloittaja ....
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";26042641]Oriental chili on mun lemppari, lisäksi laittaa ananasta ja herkkusientä niin :p



Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Juurikin oriental chili, Hyvä idea, taidankin laittaa sekaan vielä purkillisen ananasta. Tuoretta kun ei nyt satu olemaan kotona :p
 
Laulava Lomittaja
Just silppusin possun filepötkön palasiksi ja laitin maustumaan,perunoita ja porkkanoita uunipussiin ja ne lihat sinne sekaan ja uuniin...mitä se sit ois nimeltään.
 
"Vieras"
Uunissa tulossa tulisesti maustettu lohi peruna-sipulisek.kermapedillä. Oikein laihduttajan unelma, kun on melkei litra kermaa vuoassa. :D Mutta välillä täytyy vähä herkutella.
 
"Lucy"
Ajattelin tehdä jauhelihapiirakan. Ainekset tosin ovat sen verran vähissä, ettei täytteeksi taida tulla muuta kuin pohjalle vähän tomaattisosetta, se jauheliha valkosipulilla+ muita mausteita ja munamaito :D Noh, kyllä sillä nyt tämän päivän menee...
 
La Paset
Tänään syötiin pojan lempiruokaa. HK: n lenkkiin viiltoja, joihin sipulisiivuja, maustekurkkusiivuja ja tomaattisiivuja. Päälle ihan hirveesti Oltermannia. Uunissa asteita 200. Kylkeen laitoin Rosamunda- lohkoja, jotka maustoin suolalla, rosmariinilla, timjamilla ja rypsiöljyllä. Jälkiruokana vadelmakiisseliä kermalla.
 

Yhteistyössä