Jostain syystä mulle tuli sellanen "kivat sulle" -ilme, kun luin tuon =)Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hernekeitto porisee puuliedellä.
Äläs nyt, tylsää kaapia sitä keittoa sieltä liedeltä, kun Ruusa unohti kattilan B)Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jostain syystä mulle tuli sellanen "kivat sulle" -ilme, kun luin tuon =)Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:Hernekeitto porisee puuliedellä.
Kuulosti jotenkin ihanalta tuo puuliedelllä hernekeittoa...
*kade*
Moi!! Syöttekö te jo kuudelta?Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Bataatti-purjo keittoa sekä lämpimiä ruisvoikkareita on tossa kuuden aikaan .
Alkuperäinen kirjoittaja Mamale:Moi!! Syöttekö te jo kuudelta? Kun täällä syövät vasta tuossa seitsemän aikoihin..Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Bataatti-purjo keittoa sekä lämpimiä ruisvoikkareita on tossa kuuden aikaan .
saanko mä tulla teille syömään!!! tahtos kans mykäriä!Alkuperäinen kirjoittaja nipsu28 harmaana:mykyrokkaa
jep 18.08 on sapuska aika.. hypistelee sukulevyä..tule tule jo kellon aikaAlkuperäinen kirjoittaja Mamale:Moi!! Syöttekö te jo kuudelta?Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Bataatti-purjo keittoa sekä lämpimiä ruisvoikkareita on tossa kuuden aikaan .
Katoin tuon kellonajan ja täällä pitäis olla 18.14.. mut mun mielestä ovat syöneet myöhäsempään.. paitti jotta meillä mies töissä niin mistäpä minä tiiän monelta siellä evästää.. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:jep 18.08 on sapuska aika.. hypistelee sukulevyä..tule tule jo kellon aikaAlkuperäinen kirjoittaja Mamale:Moi!! Syöttekö te jo kuudelta?Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Bataatti-purjo keittoa sekä lämpimiä ruisvoikkareita on tossa kuuden aikaan .
moneltas siellä?