Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:mä tein yks päivä sellasta wokkia, johon tuli lisäks vähän chilikastiketta, paprikaa, kaalia ja nuudeleita ja tietty sipulia
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Jos söisin possua niin voisin tehdä saman mitä tänään aion tehdä broilerista.
Ruskistan lihat (brolerin rintafilen siivuina), kastikkeen teen pinaatinlehdistä, aurinkokuivatuista tomaateista ja ranskankermasta. Syödään pastan kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
No ei oleruskista lihat, lisää sipulilohkoja ja paprikalohkoja maun mukaan. Mausta suolalla, paprikajauheella ja pippurilla, lisää lihalientä että peittyy ja hauduttele about 30-40min. Voit suurustaakin, tulee parempi kasti.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Jos söisin possua niin voisin tehdä saman mitä tänään aion tehdä broilerista.
Ruskistan lihat (brolerin rintafilen siivuina), kastikkeen teen pinaatinlehdistä, aurinkokuivatuista tomaateista ja ranskankermasta. Syödään pastan kanssa.
Tosta Siwasta ei löydy kuin perusaineet,joten pitää tehdä vähän yksinkertaisempaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja Cinnamon Lee:Jos söisin possua niin voisin tehdä saman mitä tänään aion tehdä broilerista.
Tosta Siwasta ei löydy kuin perusaineet,joten pitää tehdä vähän yksinkertaisempaa.
Mä käytän pakastepinaattia. Jos ei siellä ole edes niitä tomaatteja niin sillonhan teillä on vielä ankeempi lähikauppa kun meillä. :hug: (Oon niin kyllästyny siihen kun se on niin huono.)