En tiiä, onko se sellaista aika tummaa? Mulle tulee mielen se, että se on ruispuuroa johon on sitä puolukkasurvosta laitettu. Aika voimakas maku.Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mutta kotona jos tekee ruishiutaleista, ei ole samanlaista. Miksi mulle tulee mieleen että se ois ollu jotain ruispuolukkapuuroa tjsp. :xAlkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Joo hei, niin olikin!!!! *riemastuu ihan yokko muistoista*Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Mullaki on jotain muistikuvia. Oliko se jotain ruispuuroa?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Saattaa olla,,, tama on niita kouluruokatraumoja,, mahtokohan keittajat itse edes tietaa mita se oli,,, ruskeaa ja ryynista, limaista ja kamalaa,,, itkua vaantaen sita piti koittaa lappoa alas,,,Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:ai talkkunaa?Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:Verilettuja ja veripalttua, maksalaatikkoa, hernekeittoa, sita ruskeaa puuroa (en muista nimea), ja silakoita.
Olisko se ollut ohrasuurimopuuroa sittenkin? On meinaan aika limaista, mutta maukasta.