Mitä ruokaa et syö?

  • Viestiketjun aloittaja Viblsp
  • Ensimmäinen viesti
Viblsp
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Gloria Mundi:
Verilettuja ja veripalttua, maksalaatikkoa, hernekeittoa, sita ruskeaa puuroa (en muista nimea), ja silakoita.
ai talkkunaa?
Saattaa olla,,, tama on niita kouluruokatraumoja,, mahtokohan keittajat itse edes tietaa mita se oli,,, ruskeaa ja ryynista, limaista ja kamalaa,,, itkua vaantaen sita piti koittaa lappoa alas,,,
Mullaki on jotain muistikuvia. Oliko se jotain ruispuuroa?
Joo hei, niin olikin!!!! *riemastuu ihan yokko muistoista*
Mutta kotona jos tekee ruishiutaleista, ei ole samanlaista. Miksi mulle tulee mieleen että se ois ollu jotain ruispuolukkapuuroa tjsp. :x


Olisko se ollut ohrasuurimopuuroa sittenkin? On meinaan aika limaista, mutta maukasta. :p :D
En tiiä, onko se sellaista aika tummaa? :D Mulle tulee mielen se, että se on ruispuuroa johon on sitä puolukkasurvosta laitettu. Aika voimakas maku.
 
En syö ananasta(mehun ja limsan muodossa kyl juon mut noita palasia en!),maksamakkaraa,etanoita ja muita limaisia olioita,katkarapuja,sieniä,oliiveja,kukkakaalta,parsakaalta,kurpitsaa,silliä,rössypottuja,kesäkeittoa,kieltä,sydäntä,munuaisia ym elimiä....en keksi nyt muuta...
 
Olen aika nirso tiettyjen ruokien suhteen. Ruokahalu menee kalasta, jossa on ruotoja, lihasta jossa on läskiä/rustoja ja kanasta joka on kypsennetty mediumiksi. Miun kanan pitää olla lähes kuivaa :D
 

Yhteistyössä