Mitä ruoaksi tänään?

vierailija minäkin
Uudet perunat on niin herkkua kun niitä syö ensimmäisiä kertoja, ettei niitä raaski syödä soosin kanssa. Mutta ei kukaan nyt varmaan jaksa viikkokaupalla syödä perunaa ja silliäkään. ;) Kyllä meillä jo nyt syödään uusia perunoita ihan miten halutaan. Muusi on ainut, jota en ihan vielä tee niistä.

Lounaaksi oli broilerin piffejä kerma-aurakastikkeessa ja muksuille riisiä, itselleni keitettyä kukkakaalia, parsakaalia ja porkkanoita. :p

Iltaruuaksi varmaan muksuille pakaste-pinaattikeittoa ja munia ja itse syön eilisen tacotäytteen jämät ja salaattia. Mies oksentaa, tuskin syö mitään. :x

Mustapantteri
Mä en tän ruoan oikeaa nimeä tiedä mutta ollaan nimetty se miehen veljen mukaan :D Elikkäs siihen ruokaan tulee kaslerpihvejä, päälle majoneesia, siihen pekonia, sit ananasrenkaita ja juustoraastetta, sit uuniin ja nams nams :p On tosi hyvää ja täyttävää! Hyvä että jaksaa aikuinenkaan vetää koko pihviä naamaansa. Ja sit sen kanssa salaattia :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tigru87:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja MUKSU1:
Uudet perunat ja lihakastike+salaattia. :p
uusien pottujen kanssa ei kuulu olla kastiketta! tai korkeintaan valko(=maito)kastiketta josta tosin ite pidä laisinkaan.

Meillä nyt kumminkin jo syötiin! Kuului tai ei! :kieh: :kieh:

:whistle:
Kuka sen määrää? Mä en paskaakaan välitä mitä muiden mielestä kuuluu olla, vaan teen niinku itsestä tuntuu. Ja iltaruoaksi laitanki uusia pottuja soosin kera
Siis täh, kuka sen tosiaan määrää mitä uusien perunoiden kanssa kuuluu syödä? :eek: Samalla tavalla niitä voi käyttää ruokana, kuin ns. vanhoja perunoita..
kylläpäs te nyt hikeennyitte!relatkaa!

No kyllä siinä vähän verenpaine nousee kun joku tulee sanomaan että mitä ME emme saa/niin ei kuuluu syödä!! |O |O :D

harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Mä en tän ruoan oikeaa nimeä tiedä mutta ollaan nimetty se miehen veljen mukaan :D Elikkäs siihen ruokaan tulee kaslerpihvejä, päälle majoneesia, siihen pekonia, sit ananasrenkaita ja juustoraastetta, sit uuniin ja nams nams :p On tosi hyvää ja täyttävää! Hyvä että jaksaa aikuinenkaan vetää koko pihviä naamaansa. Ja sit sen kanssa salaattia :)
No ohoh, melkoinen kolesterolipommi!

Yhteistyössä