Mitä pyykinpesu ainetta käytätte?

vieras
Katoitteko Kuningaskuluttajaa tässä muutama kuukausi takaperin? Siellä testissä eko pesuaineet ja pesupähkinät ihan surkeita. Eivät saaneet mitään tulosta aikaan. Miettivät että se vähäinen lika mikä irtosi , niin oliko sekin pelkän veden ansiota.
 
kakkonen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katoitteko Kuningaskuluttajaa tässä muutama kuukausi takaperin? Siellä testissä eko pesuaineet ja pesupähkinät ihan surkeita. Eivät saaneet mitään tulosta aikaan. Miettivät että se vähäinen lika mikä irtosi , niin oliko sekin pelkän veden ansiota.
Pah, pesuainefirmojen keksimää propagandaa. Nih. :kieh:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kakkonen:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katoitteko Kuningaskuluttajaa tässä muutama kuukausi takaperin? Siellä testissä eko pesuaineet ja pesupähkinät ihan surkeita. Eivät saaneet mitään tulosta aikaan. Miettivät että se vähäinen lika mikä irtosi , niin oliko sekin pelkän veden ansiota.
Pah, pesuainefirmojen keksimää propagandaa. Nih. :kieh:
No uskokoon ken haluaa ja peskööt pyykkinsä vaikka maapähkinöillä.

 
Zoe-F
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Katoitteko Kuningaskuluttajaa tässä muutama kuukausi takaperin? Siellä testissä eko pesuaineet ja pesupähkinät ihan surkeita. Eivät saaneet mitään tulosta aikaan. Miettivät että se vähäinen lika mikä irtosi , niin oliko sekin pelkän veden ansiota.
Pakko sanoa, että paremmin ne pesee, kuin jos vertaa siihen minimaaliseen määrään mitä tahansa pesuainetta, mitä mä voisin käyttää.

*muoks* riippuu muuten aika paljon pesupähkinöistä, siitä miten niitä käyttää ja missä lämpötilassa pesee, että miten se lika irtoaa yms.
Itse oon ainakin saannu miehen työtakinkin puhtaaksi pähkinöillä. Pesen 50:ssä asteessa ja käytän Bionan pesupähkinöitä, joissa on yli 15% saponia.
Ja eräs ystävä kertoi käyttävänsä joitakin muita, muttei saa puhdasta pyykkiä pähkinöitä käyttämällä, vaan vasta sitten kun tekee siitä pesuliuksen jonka laittaa koneeseen.
 
Saraldo
Tällä hetkellä käytössä Pirkan pesupulveri ja Pirkan huuhteluaine (omena). Olen nykyään tosi tarkka zeoliittien kanssa, meillä nimittäin meni yksi kone jo pilalle sen vuoksi.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Tällä hetkellä käytössä Pirkan pesupulveri ja Pirkan huuhteluaine (omena). Olen nykyään tosi tarkka zeoliittien kanssa, meillä nimittäin meni yksi kone jo pilalle sen vuoksi.

Osaatko kertoa missä pesuainemerkeissä on paljon tota zeoliittiä?
 
MintunKukka
Nyt käytössä Bio Luvil Color ja olin kyllä positiivisesti yllättyny aineeseen. Suosittelen.
Toinen mitä käytän niin on Serto Ultra Color.
Ja mä kans käytän vain zeoliitittomia aineita.
 
MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Tällä hetkellä käytössä Pirkan pesupulveri ja Pirkan huuhteluaine (omena). Olen nykyään tosi tarkka zeoliittien kanssa, meillä nimittäin meni yksi kone jo pilalle sen vuoksi.
Ja siittä zeoliitistä tulee se ummehtunu haju sinne koneeseen. Ja jos käyttää kestovaippoja niin ei edes suositella sellaista missä on saippuaa tai zeoliittiä.
Noita pähkinöitä voisin kyllä joskus kokeilla. :)
Mistä niitä kannattaa tilata.
 
Saraldo
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Saraldo:
Tällä hetkellä käytössä Pirkan pesupulveri ja Pirkan huuhteluaine (omena). Olen nykyään tosi tarkka zeoliittien kanssa, meillä nimittäin meni yksi kone jo pilalle sen vuoksi.

Osaatko kertoa missä pesuainemerkeissä on paljon tota zeoliittiä?
Melkein kaikissa :( . Nykyään ne on onneksi ilmoitettu aika selkeästi paketin kyljessä. Mutta Pirkan colorissa (sellainen iso paketti) sitä ei ainakaan ole, eikä myöskään Omon pikkujätissä. Ne nyt tuli ensimmäisinä mieleen :) .
 

Yhteistyössä