En tykkää persuista.persuja
Sinä se aina jaksat nälviä.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29899957:Itsenäisyyspuolueen Seppo Papunen tai Marika Siltanen kuulostavat ihan sinun tasoisiltasi ehdokkailta.
Tästä viestistä heijastuu vain oma suhtautumisesi kyseisiin ehdokkaisiin. Syytön minä siihen olen jos pidät heitä huonoina.Sinä se aina jaksat nälviä.
Taidan äänestää saman puoleen ihmisiä kuin ennenkin ja se puolue ei ole persu tai itsenäisyyspuolue.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29899974:Tästä viestistä heijastuu vain oma suhtautumisesi kyseisiin ehdokkaisiin. Syytön minä siihen olen jos pidät heitä huonoina.
Hittoako sitten kyselet. Ai niin, piti saada taas huomiota.Taidan äänestää saman puoleen ihmisiä kuin ennenkin ja se puolue ei ole persu tai itsenäisyyspuolue.
Itse sä sitä huomiota taidat kaivata.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29899992:Hittoako sitten kyselet. Ai niin, piti saada taas huomiota.
Kumpikohan meistä on aloittanut vuorokauden sisään ainakin 5 ketjua?Itse sä sitä huomiota taidat kaivata.
Minä koska mulla on aikaa kun päivät olen yksin kotona.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29900138:Kumpikohan meistä on aloittanut vuorokauden sisään ainakin 5 ketjua?
Niin. "Minä, minä, minä, minä minä..."Minä koska mulla on aikaa kun päivät olen yksin kotona.
Entä sitten?mikä sua nyppii? jos vihaat mua niin paljon niin miksi edes avaat mun tekemiä ketjuja?Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29900155:Niin. "Minä, minä, minä, minä minä..."
En tiedä. Ehkä yritän sanoa, ettei tuo ole tervettä. Mikset mene ihmisten ilmoille? Ala vaikka opiskella, jotta pääset sieltä mökistäsi ulos. Selvästikin kaipaat seuraa. Tämä palsta ei kuitenkaan korvaa aitoja ihmiskontakteja. Jaa mutta, eihän se onnistu, koska _______________________________ (kirjoita haluamasi syy).Entä sitten?mikä sua nyppii? jos vihaat mua niin paljon niin miksi edes avaat mun tekemiä ketjuja?
Mä käyn kyllä ihmisten ilmoilla ja ammattikouluun en enää päässyt kun sinne hain.Alkuperäinen kirjoittaja Björn;29900203:En tiedä. Ehkä yritän sanoa, ettei tuo ole tervettä. Mikset mene ihmisten ilmoille? Ala vaikka opiskella, jotta pääset sieltä mökistäsi ulos. Selvästikin kaipaat seuraa. Tämä palsta ei kuitenkaan korvaa aitoja ihmiskontakteja. Jaa mutta, eihän se onnistu, koska _______________________________ (kirjoita haluamasi syy).