Mitä puoluetta äänestit tänään?

  • Viestiketjun aloittaja gallup
  • Ensimmäinen viesti
Henkilöä äänestin jo toka ennakkoäänestyspäivänä. Henkilöä siksi, että on fiksu, ei EU-vastainen mutta kylläkin EU-kriittinen. Henkilö on puolueessa, jota en ikimaailmassa ole ennen kotimaanpolitiikassa äänestänyt. Näin nyt.
 
hyhah
Vihreitä ja Antero Vartiaa.

Puoluetta äänestää aina. Ei voi sanoa, ettei äänestäisi puoluetta. Jos äänestät pikkutekijää, niin se ääni valuu sille puolueen isoimmalle ääniharavalle kuitenkin. Jos äänestät kokoomuslaista, äänestät Stubbia.
 
tosi rohkea ilmoittautuu
[QUOTE="Lili";29945778]Äänestin tänään perussuomalaista ehdokasta. Enpä olisi koskaan näin kuvitellut käyvän...[/QUOTE]

Ajatteles kun minä kävin lounasravintolassa viikolla persukamaa täynnä oleva persumuovipussi kädessäni, ja tänään sitten äänestin persua ja olen kavereillenikin kertonut ketä äänestin :D

Meikätyttö oikein halveksii sosiaalista paheksuntaa ja sosiaalista kuolemaa! Äänestän ketä tahdon.
 
no heh heh
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";29945917]Kokkaripaskiaiset ajavat liittovaltiota, verojen korotusta ja lisää pankkitukia saksalaisille ja lisää mamuja Suomeen.

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]

Ihan samaa politiikkaa ajaa Keskustakin, Olli Rehn on pahimpia suomentappajia mitä Euroopasta löytyy. Jokainen joka äänestää Keskustaa, antaa äänen Olli Rehnille.

Persut on ainoa isänmaallinen puolue, jolla on mahdollisuuksia saada meppejä ja joita äänestäessä ei ääni mene hukkaan.
 
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";29945917]Kokkaripaskiaiset ajavat liittovaltiota, verojen korotusta ja lisää pankkitukia saksalaisille ja lisää mamuja Suomeen.



Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]


kokkarit ei kyllä ensimmäisenä ole veroja korottamassa

se on vasemmiston puuhaa
 
  • Tykkää
Reactions: Happygirl-91

Yhteistyössä