Mitä PPH:lle lahjaksi kun lapsi lopettaa hoidossa.

Poika on ollut puolivuotta hoidossa tosi kivalla PPH:lla mutta lopettaa nyt hoidon ja jää minun kans kotiin odottelemaan vauvan syntymää. Haluaisin jotenkin muistaa tuota hoitajaa. Mitä vois viedä muistoksi? Itellä pää lyö ihan tyhjää, mut ois kiva jotain pientä viedä.
 
No toi itsetehty kortti ois kiva idea mutta ehkä en kuitenkaan mitään syötävää. Mut toisaalta en halua mitään pikkukrääsääkään viedä millä ei oo mitään tarkotusta tai ei toinen välttämättä edes tykkää.
 
eräs pph
mä sain omalta hoitolapseltani "pph:n selviytymispaketin", jossa oli
sappisaippuaa tahroihin, auringonhattu-uutetta flunssan varalle, tyrnijauhetta, 11 yrtin hoitosalvaa auringonpolttamiin yms. sekä valkosuklaaa jogurttikarpaloita herkutteluun.
Mun mielestäni se oli tosi ihana ja hauska oivallus, tykkäsin todella!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Brilliant:
Ruukkukukka itse (lapsen tekemänä) koristellun kukkaruukun kera.
Ei vaan kerkiä oikein enää kun huomenna viimenen päivä ja ajattelin huomenna kaupunkireissulta sen ostaa ja viedä kun haen pojan hoidosta.
 
vieras
Minä vein korun mutta on kans ´kallis lahja, tykkäs kovasti. No jos veisin pientä, niin tällähetkellä varmaankin ihan tuoreita mustikoita, tai herkkukorin tai vaikka jotain kivaa perusjuomalasia ihan arkikäyttöön, esim. iittalan kartiolasit ei ole järin pahan hintasia tai jälkiruokakippoja joita tarvii monesti päivän aikana.
 
musta
olis ihan kiva iittalan kivi tuikkukippo. Niitä löytyy kivoja värejä ja nyt iltojen pimetessä on kiva poltella kynttilää. Hintakaan ei päätä huimaa ja olis iloo pitkäksi aikaa.
 
Sanle
Mä rupesin miettimään kun toi pph kärsii aika paljon migreenistä niin oisko semmonen kauratyyny hyvä idea. En tosin tiiä onko hällä jo semmonen. Jos ostas semmosen ja sit jonku kirjan hoitolapsille muistoksi.
 
Päädyin sitten tuohon PPH selviytymispakkaus ideaan. Ostin siihen kauratyynyn, silmähaudetyynyn (jospa nää auttas migreenistä kärsivää), jalkakylvyn ja "hauska päivä" nimistä minttusuklaa kahvia. Lisäksi lapsille lorukirja.
 

Yhteistyössä