Kun koko ajan tekee mieli jotain laittaa suuhun..pastillia,purkkaa olen kokeillut.Ettei se olisi sitä suklaata tai karkkia ainakaan
Mitä te napsitte,kun suu tuntuu jauhavan tyhjää?
Mitä te napsitte,kun suu tuntuu jauhavan tyhjää?
Onko sulla noi painarit auttanu? tekis mieli liittyä mutta asun sen verran kaukana että pääsisin vain ehkä kerran kk:ssa paikan päälle (eikö se tuu kaameen kalliiksi maksaa monen viikon käynnit turhaan)ja kirjekurssista TUSKIN apua mun hermoilla. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:purkkaa, hedelmiä, kokista lightia lasi...yleensä auttaa...eikä pisteitäkään mee ku olen painonvartijoissa siis...
mulla on koneella syö ja nauti ohjelma...Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:Onko sulla noi painarit auttanu? tekis mieli liittyä mutta asun sen verran kaukana että pääsisin vain ehkä kerran kk:ssa paikan päälle (eikö se tuu kaameen kalliiksi maksaa monen viikon käynnit turhaan)ja kirjekurssista TUSKIN apua mun hermoilla. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:purkkaa, hedelmiä, kokista lightia lasi...yleensä auttaa...eikä pisteitäkään mee ku olen painonvartijoissa siis...
kiitti rehellisestä vastauksesta! Mä mietin vielä tuota kirjekurssi/cd-versiota. JA ONNEA!Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:mulla on koneella syö ja nauti ohjelma...Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:Onko sulla noi painarit auttanu? tekis mieli liittyä mutta asun sen verran kaukana että pääsisin vain ehkä kerran kk:ssa paikan päälle (eikö se tuu kaameen kalliiksi maksaa monen viikon käynnit turhaan)ja kirjekurssista TUSKIN apua mun hermoilla. :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:purkkaa, hedelmiä, kokista lightia lasi...yleensä auttaa...eikä pisteitäkään mee ku olen painonvartijoissa siis...
ja niskasta kiinni pidän itseäni ja noudatan sitä...
kaksi ekaa viikkoa oli helvettiä jos sanon suoraan..
mut nyt on 6vk takana ja ihan rutiinilla menee jo...
niin ja 6vk ja kiloja tippunut n.7kg...
=)