Mitä popsimishimoon?

Täällä puhuu nyt entinen jatkuva napostelija, sukaa oli intohimoni. Sitten vain lopetin sen ostamisen ja pidin hetken aikaa tiukan kurin siinä etten napostellut aterioiden välissä (joka oli paheeni). Ja nykyään ei tee edes mieli napostella! Juon vettä sitten lasillisen jos tekee mieli sortua.

Joten yritäpäs äitylipäityli olla napostelematta, et opeta itseäsi siihen. Niin äkkiä se himo sitten loppuu, viikossa mulla.

Olen pudottanut 5,5kk:ssa 11kg (eli kuopuksen syntymän jälkeen). Herkuttelenkin mutta kohduuden rajoissa. Eilen mm. jätskivene, eskimopuikko ja 2 mustikkapiirakkapalaa. Silti paino putoaa, reilu kilo viikossa.
 
Mä kans suosittelisin kirsikkatomaatteja ja viinirypäleitä. Toisaalta ei tuokaan hassummalta kuulosta, että vain lopettaisi (vaikka vaikeampaa se on tehdä kuin sanoa). Itsellä toki ei ole mitään epäterveellisiä napostelu haluja, mutta kuitenkin.
 
tossuliini
Mä olin kans aikasemmin kova napostelemaan karkkeja yms ja sitten päätin kertaheitolla jättää kaikki napostelut ja jätskin pois 1,5 kk sitten ja nyt on jo 9 kg pudonnut. Nyt on tullut liikunta lisäksi tähän sekä katon mitä suuhuni laitan ja kuinka paljon. Ei se niin vaikeaa ole miltä se kuulostaa.
 
Ite alotin elokuussa laihiksen,nyt on lähtenyt 8kg pois. Vettä 2,5 litraa päivässä,pitää nälkää hyvin poissa. Kahvin kanssa oon syönyt paussi-keksejä. Tiistaisin vesijuoksu ja keskiviikkosin kuntosali. Kotona on crosstrainer ja lasten kaa liiku päivittäin ulkona.Sunnuntaisin on laiskottelupäivä.Ja herkkujaki tulee sillon syötyä.
Kannattaa laskee kaloreita,yritän pysyä 1200 kalorissa per päivä. Naposteluun hedelmiä,vihanneksia,sillon tällön hedelmäkarkkeja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
purkkaa, hedelmiä, kokista lightia lasi...yleensä auttaa...eikä pisteitäkään mee ku olen painonvartijoissa siis...
Onko sulla noi painarit auttanu? tekis mieli liittyä mutta asun sen verran kaukana että pääsisin vain ehkä kerran kk:ssa paikan päälle (eikö se tuu kaameen kalliiksi maksaa monen viikon käynnit turhaan)ja kirjekurssista TUSKIN apua mun hermoilla. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
purkkaa, hedelmiä, kokista lightia lasi...yleensä auttaa...eikä pisteitäkään mee ku olen painonvartijoissa siis...
Onko sulla noi painarit auttanu? tekis mieli liittyä mutta asun sen verran kaukana että pääsisin vain ehkä kerran kk:ssa paikan päälle (eikö se tuu kaameen kalliiksi maksaa monen viikon käynnit turhaan)ja kirjekurssista TUSKIN apua mun hermoilla. :ashamed:
mulla on koneella syö ja nauti ohjelma...
ja niskasta kiinni pidän itseäni ja noudatan sitä...
kaksi ekaa viikkoa oli helvettiä jos sanon suoraan..
mut nyt on 6vk takana ja ihan rutiinilla menee jo...

niin ja 6vk ja kiloja tippunut n.7kg...
=)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
Alkuperäinen kirjoittaja Elvispossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Mellu:
purkkaa, hedelmiä, kokista lightia lasi...yleensä auttaa...eikä pisteitäkään mee ku olen painonvartijoissa siis...
Onko sulla noi painarit auttanu? tekis mieli liittyä mutta asun sen verran kaukana että pääsisin vain ehkä kerran kk:ssa paikan päälle (eikö se tuu kaameen kalliiksi maksaa monen viikon käynnit turhaan)ja kirjekurssista TUSKIN apua mun hermoilla. :ashamed:
mulla on koneella syö ja nauti ohjelma...
ja niskasta kiinni pidän itseäni ja noudatan sitä...
kaksi ekaa viikkoa oli helvettiä jos sanon suoraan..
mut nyt on 6vk takana ja ihan rutiinilla menee jo...

niin ja 6vk ja kiloja tippunut n.7kg...
=)
kiitti rehellisestä vastauksesta! Mä mietin vielä tuota kirjekurssi/cd-versiota. JA ONNEA!
 
Mä olen yksinkertaisesti tehny sen päätöksen, et nyt on mun napostelut naposteltu...eli olen totaalikieltäytyjä karkeista ja sipseistä.. :snotty: eli jos ja KUN makeanhimo yllättää niin jotain hedelmää vaan tai just purkkaa..ja yleensä iltaisin kun himot pahimmillaan lasten jo nukkuessa niin pala tai kaks ruisleipää juustolla ja lämmin kaakao.. :p yamee.. se on ihan vaan itestä kiinni..toisin kromihan auttaa makean nälkään..eli ihan tavan kaupoistakin saa ja toimii!

Itekki oon himoiten katellu niitä pikku maisseja kaupanhyllyillä kun näyttävät niin houkuttelevilta..en vaan oo vielä uskaltanu ostaa.. :LOL: Ja sitten joskun tulee aina hirveä herneen mieliteko..siis sellasen tuoreherneen,palkoherneen...mut kesää kohtihan tässä ollaan menossa..tsemiä kaikille! Käyn aina kurkkailemassa miten jakselette.. :wave:
 

Oon ylittäny itseni :D En oo sortunu yhtenäkään iltana sipseihin enkä karkkeihin, vaikka leffoja katellessa ukko vieressä niitä kaksinkäsin vetääkin.. :kieh: hyvä se on toisen mussuttaa ku ei liho millään..sais syödä vaikka hevosen päivään niin ei mitään tapahu..ihan epiä..ja minä tunnun lihovan jo pelkästä karkkien hajustakin... :ashamed: vaan onpahan ainaki voittaja fiilis sen jälkeen ku on vastustanu himoa.. :LOL:
 

Yhteistyössä