Mitä pitäisi tehdä, mutta kuitenkin palstailet?

Pitäisi tuo nuorin herättää ja syöttää, että saisin kaikki samaan aikaan päiväunille. Isoinkin saa mennä, kun heräsivät siskonsa kanssa yöllä leikkimään, en tiedä miksi :D Mutta väsyneitä on molemmat. Sitten, kun lapset nukkuu niin minä otan rennosti =)

• Tykkää
Reactions: Piparnakkeli
Olet nuohooja? Millaisena koet työn? Meidän nuohooja on ihan hullu. Positiivisella tavalla siis. Mun naapuri sanoo, että se on pelottava :D
Tykkäsin työstä tosi paljon. Aloitin hommat vuonna 2006, pyöräytin siinä välissä yhden tenavan ja jatkoin hommia, kunnes putosin eräänä kauniina syyspäivänä katolta. :snotty: Yritin toipumisen jälkeen vielä, mutta kantti petti ja nyt olen tällä hetkellä siinä tilanteessa, että olen jo toisessa työpaikassa väliaikaisesti. : /
Nuo nokihommat oli mun juttu, mutta enää ei pää kestä. :D

Tykkäsin työstä tosi paljon. Aloitin hommat vuonna 2006, pyöräytin siinä välissä yhden tenavan ja jatkoin hommia, kunnes putosin eräänä kauniina syyspäivänä katolta. :snotty: Yritin toipumisen jälkeen vielä, mutta kantti petti ja nyt olen tällä hetkellä siinä tilanteessa, että olen jo toisessa työpaikassa väliaikaisesti. : /
Nuo nokihommat oli mun juttu, mutta enää ei pää kestä. :D
Auts. Meidän katolta on myös nuohooja tippunut. Kutsuiko ihmiset järjestäen kahville, jouduitko usein kieltäytymään? :D

Pitäis olla tuolla tallissa mättämässä paskaa ja kengittämässä, että ehdin ratsastaa puoli kahdeksi koululle, kun lupasin hakea tytön tänään...
Mutta eipähän ne paskat ja kengittämättömät jalat sieltä mihinkään karkaa, että ehtii ne varmaan sitten sen hakureissun jälkeenkin :D

Auts. Meidän katolta on myös nuohooja tippunut. Kutsuiko ihmiset järjestäen kahville, jouduitko usein kieltäytymään? :D
Riippui paljon alueesta millä kiersi. Joillakin alueilla melkein jokainen asiakas oli tarjoamassa kahvia. Jotkut tekivät suuren satsin voikkareitakin. Taas sitten toisella alueella kukaan ei tarjonnut mitään ja urputtivat hinnoistakin.
Mieluummin kieltäydyin tarjoiluista, koska oli oma projektinsa käydä kesken päivää vessassa :D

"vieras"
Koulu hommia olisi, tiistaihin mennessa pitaisi palauttaa enka ole viela aloittanut muuta kuin ajatuksen tasolla... Vetkuttelen aina aloitusta niin kauan kuin voin ja viimeiset paivat ja yot kirjoitan putkeen, mika ei ole kovin jarkevaa. lisaksi pitaisi kayda suihkussa, tehda pulla taikina, puhtaat vaatteet kaappeihin ja ulkoilla 2v:n kanssa seka keksia jotain lounaalle. iltapaivalla sitten kouluhlmmia jos saan ipanan nukkumaa.

"hmm"
Pitäis tehdä essee ja käydä suihkussa koska mulla on puuroa päässä (kiitos vauvan joka on nyt unilla). Pitäs viikata pyykit ja kaivaa uudet koneesta kuivumaan.
Ähhh.

"vieras"
Ei mitään, kun kaikki pakollinen on tehty jo siinä sivussa netissä surffailun lomassa. Mies ja lapset päikkäreillä ja loppupäivä saadaan hengailla rauhassa ilman huolta ruoanlaitosta ja mistään muustakaan.

Mä kävin jo koiran kanssa n. tunnin lenkillä, et sikäli nyt voin palstailla hyvillä mielin lopunpäivää. Nii ja vein roskatkin. :D

Lenkki oli mahtava, rämmin tuolla metikössä 45min ja palauduin saunan lämmössä puoli tuntia. Ai että tekikin hyvää. :heart:

---

Nyt ei ole sen suurempaa kuin hakea eskarilainen ja päiväkotityttö kotiin. Lunta on tullut kiitettävästi, joten sitä sitten illalla pukkaamaan yksissä tuumin. Nyt oon ihan hapoilla pukatakseni tuota senttiäkään.

• Tykkää
Reactions: Minni:)

Yhteistyössä