Minut on haettu. Tai siis entinen pomo tuli meillä käymään kylässä ja aneli, että lähtisin nuohoojaksi. Pyysin harkinta-aikaa ja vastasin sitten myöhemmin myöntävästi.Lukea kirjaa. Ei vaan täs oottelen et työnantaja tulee hakeen mut töihin.
Siis moniko oikeasti haetaan kotoa asti duuniin?
Olet nuohooja? Millaisena koet työn? Meidän nuohooja on ihan hullu. Positiivisella tavalla siis. Mun naapuri sanoo, että se on pelottavaMinut on haettu. Tai siis entinen pomo tuli meillä käymään kylässä ja aneli, että lähtisin nuohoojaksi. Pyysin harkinta-aikaa ja vastasin sitten myöhemmin myöntävästi.
Tykkäsin työstä tosi paljon. Aloitin hommat vuonna 2006, pyöräytin siinä välissä yhden tenavan ja jatkoin hommia, kunnes putosin eräänä kauniina syyspäivänä katolta. :snotty: Yritin toipumisen jälkeen vielä, mutta kantti petti ja nyt olen tällä hetkellä siinä tilanteessa, että olen jo toisessa työpaikassa väliaikaisesti. : /Olet nuohooja? Millaisena koet työn? Meidän nuohooja on ihan hullu. Positiivisella tavalla siis. Mun naapuri sanoo, että se on pelottava
Mä kävin jo koiran kanssa n. tunnin lenkillä, et sikäli nyt voin palstailla hyvillä mielin lopunpäivää. Nii ja vein roskatkin.Kunhan juon tämän kahvin niin voisin jatkuvan siivoamisen ja kirjoittelun sijaan oikeastaan ihan näin päivänvalon aikaan lähteä sauvakävelylle. Pitkästä aikaa.
Auts. Meidän katolta on myös nuohooja tippunut. Kutsuiko ihmiset järjestäen kahville, jouduitko usein kieltäytymään?Tykkäsin työstä tosi paljon. Aloitin hommat vuonna 2006, pyöräytin siinä välissä yhden tenavan ja jatkoin hommia, kunnes putosin eräänä kauniina syyspäivänä katolta. :snotty: Yritin toipumisen jälkeen vielä, mutta kantti petti ja nyt olen tällä hetkellä siinä tilanteessa, että olen jo toisessa työpaikassa väliaikaisesti. : /
Nuo nokihommat oli mun juttu, mutta enää ei pää kestä.
Riippui paljon alueesta millä kiersi. Joillakin alueilla melkein jokainen asiakas oli tarjoamassa kahvia. Jotkut tekivät suuren satsin voikkareitakin. Taas sitten toisella alueella kukaan ei tarjonnut mitään ja urputtivat hinnoistakin.Auts. Meidän katolta on myös nuohooja tippunut. Kutsuiko ihmiset järjestäen kahville, jouduitko usein kieltäytymään?
Mä kävin jo koiran kanssa n. tunnin lenkillä, et sikäli nyt voin palstailla hyvillä mielin lopunpäivää. Nii ja vein roskatkin.