Mitä pitää tehdä?

Olen yrittänyt maksaa Ranuan eläinpuiston Fazer myymälässä kortilla ostoksia, myyjän kanssa kokeiltiin 3 kertaa ja kortti ei toiminut vaikka siellä rahaa oli.Kuulemma oli nordea pätkinyt päivän aikana..
ja maksoin käteisellä!

Nyt sitten huomasin että summa on lähtenyt 3 kertaa tililtäni pois!!

miten saan rahat takaisin? :eek:
 
Miä
Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
:kieh: tästä lähin maksan käteisellä.. ärsyttävää..Kuinkahan kauan menee että ne palautuu itsekseen?
Miulla on Nordea, kaks kertaa on käynyt noin. Toisella kerralla ne palautuivat samana päivänä, toisen kerran seuraavana päivänä. Ei kannata montaa päivää odotella, soittele jos ei ala näkyä tilillä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Alkuperäinen kirjoittaja waaka:
:kieh: tästä lähin maksan käteisellä.. ärsyttävää..Kuinkahan kauan menee että ne palautuu itsekseen?
Miulla on Nordea, kaks kertaa on käynyt noin. Toisella kerralla ne palautuivat samana päivänä, toisen kerran seuraavana päivänä. Ei kannata montaa päivää odotella, soittele jos ei ala näkyä tilillä =)
joo.. kävin sillon sunnuntaina tuolla nii jos ei huomiseen mennessä näy niin soittelen sinnepäin,.
 
Mulla kerran Nordea oli veloittanut kahteen kertaan tililtäni saman kauppaostoksen. No, marssin kaupan infoon kuitin ja pankkitiliotteen kanssa. Kauppa antoi mulle käteisenä sen toisen veloituksen takaisin ja asia oli ok. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja marisca:
Mulla kerran Nordea oli veloittanut kahteen kertaan tililtäni saman kauppaostoksen. No, marssin kaupan infoon kuitin ja pankkitiliotteen kanssa. Kauppa antoi mulle käteisenä sen toisen veloituksen takaisin ja asia oli ok. :)
no en ehkä viitti lähteä ajamaan n.150km :D
 
vg
Mun kaverilta veloitti Prisman kassa isot ostokset kahteen kertaan ja tili meni tyhjäksi, eikä hän meinannut silti saada ostoksia mukaansa, ne olisi pitänyt MAKSAA :D Hän marssi suoraan infoon, mutta rahojen palautumiseen meni useampi päivä, eikä saanut edes pahoitteluja...
 

Yhteistyössä